{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys
  • #1   7. jun 2008 Såvidt jeg husker er det fordi at lovgivningen siger at ved nærlys må de kun begge være tændt hvis der højest er 10 cm afstand mellem de to; det kan dog fikses.

  • #2   7. jun 2008 Jeg mener ikke der er nogen lovgivning der siger det..
    Er det ikke bare fabrikanten, der har valgt at det skal være sådan?


  • #3   7. jun 2008 cpn, Det er hvad jeg har læst herinde på forum. Derudover har jeg ingen referencer.

  • #4   7. jun 2008 Havde jeg også på min gamle zx7r.

    Normalt er det også på en TL1000R som den jeg har nu, men da min er fra england har jeg både høj og lav i begge lygter!!! hehehe smiley er jeg mega glad for.

    Så slipper jeg for den dumme kommentar når man møder venner eller andre mennesker der prøver at være "venlige" "halløj, du mangler jo et lys min ven" .... yea yea what ever.


  • #5   7. jun 2008 Der er påbudt:
    En lygte med nærlys
    En lygte med fjernlys
    En lygte med positionslys
    De må gerne være bygge ind i en lygte...

    Så er der tiladt med en mere af hver.

    Sådan står der i min teoribog, jeg ved heller ikke om der er noget med afstand?
    Men kan ikke tro det da der findes så mange forskeldigt udsende mortorcykler...

    Det ser noget fjollet ud med en tændt og en slukket, så det er bare at trække en lus over i det andet hus....



  • #6   7. jun 2008 Cpn: Det er jo IKKE bare lige til.

    Desværre har de ofte lavet det sådan at lygtehusene ikke er ens på de fleste cykler som har dette.

    Så hvis du gør dette skal du have lygtehuse som evt passer til h4 pære = høj og lav i begge.

    Var ved at fikse det på min zx7r og havde købt lygte hjem fra england eller var det usa? .. hjem.. hvor de har det der.

    Er ikke bare lige sådan til


  • #7   7. jun 2008 ja ok smiley



Kommentér på:
Lys

Annonce