{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV 650
  • #1   27. sep 2005 jeg har haft begge og jeg synes ikke der er mega stor forskel på dem, den nye er måske lidt mere retnings stabil, men ellers har jeg ikke haft problemer med dem endnu. smiley

• #2   27. sep 2005 Tak for indlægene, Flere modtages gerne...

• #3   27. sep 2005 Der skal efter min menning, andre fjedre i gaflen samt andre bremser på. smiley

OG SÅ HAR DEN EN FED LYD, og giver et herligt knald når den bankes helt ud i omdr.

Thomas
    Carbon Gixxer

• #4   27. sep 2005 Kan da varmt anbefale en SV´r. Ejer jo selv den gamle model og har været så heldig at prøve en tur på den nye. Synes ikke der er den store forskel.
    Vil give Thomas (Carbon Gixxer) ret i at der skal andre fjedre i gaflen. Bremserne bliver væsentlig bedre med nogen armerede bremseslanger.
    Skal det være rigtig sjovt kan man på den gamle model (ved ikke hvor let det er med den nye) sætte et kædekit fra en N-model på, for at få en lavere gearing. Et stort plus hvis man vil lege på baghjulet smiley

• #5   28. sep 2005 er ikke en maskine jeg kan anbefale... havde en 99. som lige pludselig brugte al olien. Det kostede en renovering af en motor. (det kan så heller ikke anbefales!!!, hvis man smadre sin motor på sin cykel køber man en brugt i tyskland istedet for) . jeg havde kørt en del på hjul, det kan den ikke rigtigt lide,da ikke kan få olien op fra bundkaret = smadret motor. men en der ikke har kørt ret mange km. dvs. under 25000. det kan nok være ok.

• #6   28. sep 2005 Dan (9400)

Ved du om problemet er blevet rettet på den nye sv´er??
    For leger selv en del på 1 hjul, og ville da være mega træt af at brænde motoren af på den konto..

Har dog godt hørt om problemet før

Ellers kan jeg kun sige at jeg syntes sv´eren er en god cykel, utrolig nem at håndtere, styrevillig og retningstabil. Og så er er det jo en V2 så den trækker igennem smiley

Thomas

• #7   28. sep 2005 Thomas R. Det ved jeg ikke. jeg kan da kun tro det, men det er ikke noget jeg ved noget om.

Kommentér på:
SV 650

Annonce