Kærlighed Kærlighed
Hej
Jeg vil såmænd bare erklære min kærlighed til - INJECTION CLEANER!
I dag havde jeg være ude og køre en tur, men på vej hjem mistede cyklen pludselig helt vildt mange krafter, og lød underligt, og ville ikke tage gas. Jeg fik lusket den ind til siden hvor den så gik i stå da den ikke kunne holde i tomgang. Jeg frygtede at jeg skulle trække hjem, men det lykkedes mig at få den trillet hjem i sløvt tempo.
Da jeg kom hjem viste det sig at den kun kørte på 2 cylindre. Efter at have brugt nogle timer på at forsøge på at skilde den ad, opgav jeg, da jeg ikke lige umiddelbart kunne se at der var noget galt. Jeg havde stort set bestemt mig for at samle den igen, og køre den til mekker, i håb om at jeg kunne finde en her i byen, da jeg ellers skulle køre +50 km.
Jeg fik dog en sidste idé. Jeg havde købt noget injection cleaner, en gang hvor jeg havde nogle problemer med at få den til at starte, som jeg dog ikke fik brug for, da det viste sig at det var batteriet der var faldet sammen.
Jeg tænkte så at det måske var fordi der var skidt i karbunaderne, så som sidste udvej heldte jeg sådan en sjat i. Det så dog ikke ud til at hjælpe, da den bare stod og hakkede og ikke tog gas, men så rystede jeg lidt, og det fortsatte med at hakke og ikke tage gas - men pludselig livede den op igen!! Det var helt fantastisk!
Så konklusionen på denne lange smøre er at jeg såmænd bare vil anbefale Injection Cleaner
Fortsat god weekend!
HYGGE
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
Kærlighed