46 visninger
|
Oprettet:
Musik/lyd i hjemlen hvad er bedst ? ?? {{forumTopicSubject}}
Halløj alle.
Jeg er med garanti hverken den første eller sidste der spørg til dette, men håber folk har lidt erfaringer at byde ind med.
På længere ture, lad os sige, fra Sjælland og besøge en kammerat i Jylland, der overvejer jeg muligheden for headset i hjelmen både musik og telefon.
Hvad fungerer bedst i praksis her?
Skal være bluetooth i hjelmen når man køber den da jeg ik kan sætte sådan noget ordenligt i
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.903
Din hørelse bliver ødelagt af både støjen fra hjelmen, og så skulle overdøve det med musik. Der findes ikke en hjelm på markedet, som har lavt nok støjniveau til at du ikke behøver at bruge ørepropper - så man kan lige så godt være lidt smart....
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.036
De skal ikke stikke for meget ud af øret, ellers presser hjelmen dem ind i hovedet på dig når du har hjelm udenpå.
Og så vil jeg anbefale en tynd åndbar hjelmhue balaclava, det letter opgaven med at få hjelmen af og på uden øredutterne blir rykket ud af øregangen, foret i hjelmen bliver mindre snavset af dit beskidte fedtede hoved og frisuren bliver mindre ulet, hvis du slås med den slags ifm hjelm.
Personlig bruger jeg et headset med ledning, fordi det 1 er billigere 2 er nemmere at finde et par der er småt nok til ikke at stikke for meget ud af øret 3 de blir ikke så let væk 4 de skal aldrig lades 5 de dræner ikke telefonen for strøm 6 har mikrofon på ledningen som jeg kan stoppe op mellem fjæset og balaclavaen og fint bruge op til knap 80kmt med visiret lukket.
Musik/lyd i hjemlen hvad er bedst ? ??