{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Keyvan F
Keyvan F
Online Tilmeldt:
17. sep
Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 5

Suzukig GS500 Blinklys stoppede pludseligt {{forumTopicSubject}}

Hej, her til morgen da jeg kørte til arbejde på min suzuki gs500, så stoppede blinklyset pludseligt med at virke, hverken til den ene eller anden side, det fungerede fint hele vejen indtil jeg ankom.
Hvad dælen kan årsagen være?

Det er LED blinklys der sidder på den, jeg har haft fjerne pæren i "instrumentbrættet" da den ellers blinker i alle 4 på samme tid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzukig GS500 Blinklys stoppede pludseligt
  • #1   5. nov Du må igang med fejlfinding smiley
    Sikring brændt over, eller relæ stået af, ledninger gnavet over - det kan være så meget..

• Keyvan F
    Keyvan F Online Tilmeldt:
    sep 2024

#2   7. nov @1 hmm virker i hvert fald til der måske kunne være en løs forbindelse eller noget et sted, for blinklyset virkede da jeg skulle hjem, men her til morgen sket det præcist samme.

• #3   7. nov Så er det bare at rykke i stik osv mens du prøver at blinke. Så burde du kunne finde hvor det er.. Det kan altså også være relæet der er træt.

• Keyvan F
    sep 2024

#4   8. nov @3 det må jeg tjekke, for den virker igen om aftenen, så det er lidt mystisk

• #5   9. nov Kender det godt! Mit blinklys driller også, virker kun meget kort, går så kort ud, virker igen osv osv.........

• Keyvan F
    sep 2024

#6   11. nov #5 lige præcis, og når man ikke ved det store om MC endnu, så kan det sgu være besværligt at finde ud af hvad der foregår, men det en mulighed for at lærer smiley

Synes bare det er underligt det virker, så stopper det og så når det er aften og den har stået lidt, så virker det upåklageligt igen smiley

• #7   11. nov Kan det mon ikke have noget med varme fra motor at gøre? Når noget bliver opvarmet, så udvider det sig.

• #8   11. nov Keyvan. Jeg er sikker på, at Knud jokede. I stil med en vittighed som: En mand skulle ud at køre en tur med en blondine. Inden hun sætter sig ind i bilen, spørger han, om hun lige vil tjekke om blinklyset virker. Så siger hun: nu virker det, nu virker det ikke, nu virker det, nu virker det ikke...

Men håber, du får fundet og rettet den irriterende fejl.

• #9   13. nov Det lyder som noget efter montering, køb original, oem kan gøre det. Ellers i smelteovn med røvskubberen. Kør Skoda skala der er alt led fra fabrikken.

• Keyvan F
    sep 2024

#10   19. nov #9 lige præcis, de sad på da jeg købte den, men har også i sinde at skifte dem, har vinteren til at se på det, så jeg kan få den klar til næste sæson smiley har allerede fået lavet nogle ting, og så begyndte blinklyset pludseligt at drille.

Kommentér på:
Suzukig GS500 Blinklys stoppede pludseligt

Annonce