{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Victor W
Victor W
Tilmeldt:
13. aug
Emner: 1

Metal klick lyder fra min motor? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg håber der nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad mit problem er.
I går da jeg startede min motorcykel Honda CBR1000R fireblade fra 04 begyndte der kan komme en mærkelig metallisk klikke lyde fra motoren.
Lyden går hurtigtere når jeg giver en smule gas.

Tak for hjælpen på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Metal klick lyder fra min motor?
  • #1   13. aug Det kan være mange ting, plejlleje, hovedleje, krydspind, stempel, knast, ventiler.. Du bør nok få undersøgt det nærmere inden du kører mere på den, vil være mit råd.

  • Notanymore
    Notanymore Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 27 Svar: 54
    #2   14. aug Jeg ville tjekke knastkæde strammeren først.

  • #3   14. aug Den skal ihvertfald ikke sige sådan... Har du kørt rundt på gammel olie fra sidste år så det har givet op og der er gået et leje et sted

  • #4   14. aug Ind i FB gruppen MC reperation skift af sliddele, hvis nogen skal kig på den.

  • Notanymore
    Notanymore Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 27 Svar: 54
    #5   14. aug Vent nu lige med at male fanden på væggen.. Hvis du ikke selv skruer i din mc og du beder et værksted skille din motor ad og tjekke alt, ja så skal du eddermame elske din fireblade da.. Så køb en erstatningsmotor istedet hvis din alligevel har rendt 120.000km..
    Kig på den en dag når du har god tid og ingen stress, lyt her og der og vurder så igen.. Har du skruet i den for nyligt og tabt noget? Er passager fodhvileren raslet lidt løs? Er det noget så simpelt som din knastkæde strammer?
    Har du overholdt alle service intervaller og plejet den som den kræver og kørt den fornuftigt?
    Sidst kontrolleret ventiler hvornår?
    Hvad har maskinen kørt af km? Hvor kommer lyden fra? Bund, top, højre, venstre side? Vi mangler mega meget info fra dig hvis du vil have hjælp...


Kommentér på:
Metal klick lyder fra min motor?

Annonce