{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Suzuki gs450e {{forumTopicSubject}}

Hej herinde Jeg er igang med at lave en cafe racer ud af en szuzki gs450e nu har jeg prøvet at starte den op men den starte ik og der er god gnist og den få os benzin samt nyt batteri karburator er også renset så mit spørgsmål er skal karburator dysse om da der er kommet et andet filter på det virker lidt som den få for meget luft så hvis der er en som kunne hjælpe vil jeg være glad Mvh Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gs450e
  • #1   2. aug Ja, der skal nok større dyser i.

    Prøv evt i første omgang at løfte nålen i karburator - så får den lidt mere benzin.


  • #2   2. aug Okay fedt det må jeg lige prøv mange tak

  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #3   6. aug Prøv med lidt start gas ind i karburatoren..
    Så får du da en ide om, hvor du skal kigge - afhængigt af udfaldet..


  • #4   6. aug Hej Hans
    Det har jeg prøvet den slår nogle prutter hvor der kommer lidt røg ud af udstødning men det er som den lige mangler det sidste for at hoppe igang
    Mvh kim


  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #5   6. aug Prøv at checke timingen på knaster og tænding..
    Hvis knast kæde er hoppet pga dårlig strammer f.eks., kan det godt lave sådanne problemer..
    Eller hvis den har været adskilt og er samlet forkert..


  • #6   6. aug Den har fået nye pakninger helt vejen rundt så det kan selvfølgelig godt være den er hoppe engang da den blev samlet så det vil jeg lige kigge på mange tak for de gode råd
    Mvh Kim


  • #7   12. aug Hej herinde
    Jeg vil lige starte med at sige tak for de god råd jeg fik sku liv i den gamle suzuki gs450e det var tænding den var gal med så har jeg et spørgsmål når jeg starter den op med hånden foran karburator så holder den tomgang men når jeg fjerner hånden så går den ud er det så fordi den få for meget luft eller hva mange tak på forhånd
    Mvh Kim


  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #8   13. aug Det lyder da fedt..
    Som jeg husker det har din GS'er CV karburatorer, og de vil meget gerne have luftfilter box og luftfilter monteret..
    Så tænker jeg at du kan vurdere om tingene spiller - eller om der er flere ting der skal på plads.. smiley


  • #9   13. aug Jeg ville godt have nogle andre luftfilter hvis det er muligt da jeg er igang med at bygge den lidt om
    Mvh Kim


  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #10   13. aug Det er jo altid spændende, men jeg ville nu prøve med de originale først, så jeg havde et godt udgangspunkt, hvor det hele fungerer som det skal.
    Bagefter kan man jo så vurdere omkring indkøring af karburator med de nye filtre..


  • #11   13. aug Okay det lyder som en god ide men er det en umulig opgave at skifte til nogle andre luftfilter
    Mvh Kim


  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #12   13. aug Umuligt er det nok ikke, men det kan være bøvlet at få den dysset og stillet ordentlig ind så den kører ligeså godt som før..

  • Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 390
    #13   13. aug Denne her har fået et sæt Mikuni fladspjælds karburator - og det fungerer fint :?-?)

Kommentér på:
Suzuki gs450e

Annonce