{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

Renovering af motor på Honda CB750 {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg går i meget store overvejelser om, at købe mig en Honda Cb750 k6 fra 76. Den skal have hele turen, renoveres helt fra bunden og dette omfatter selvfølgelig også motoren. Motorer er bare ikke lige min stærke side og vil derfor høre jer om der er nogen der har gode erfaringer med at få renoveret en sådan motor ved nogen i nærhenden af Aalborg/nordjylland?
Jeg vil meget gerne selv hjælpe til, så hvis der er nogen der er friske er jeg klar :-).
Men hvad skal jeg rengne med, at en komplet motorrenovering koster hos en forhandler? 20.000 til 25.000?

Håber i kan hjælpe.

Mvh Bjørn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af motor på Honda CB750
  • #1   29. apr 2008 Hej Jesper
    Altså cyklen skal laves helt op, rent kosmetisk, men det kan jeg selv lave. Det eneste jeg ved om motoren pt. er, at den skal pakkes om (ejerens udsagn), jeg ved ikke om dette kun omfatter toppen eller om det er hele motoren. Jeg skal ud og se cyklen fredag og prisen ligger omkring de 13.000 kr. Jeg vil helst lave cyklen helt fra bunden af, så jeg ved den bliver 100% iorden. Ved, at jeg ikke vil være tilfreds med en cykel der er renoveret lidt hist og pist.
    Så vidt jeg kan se på nette går et flot eksemplar til 35.000 til 55.000 kr. så der er vel lidt at gøre med, når man starter på 13.000 og så op til f.eks. 40.000 kr. smiley

Mvh Bjørn

• #4   29. apr 2008 hvis du vælger mc mekaniker så løber det jo deropad, jeg har selv renoveret min Kawa motor komplet og det blev 7000 kroner, så hvis du selv har lidt gåpåmod måske en hjælpende hånd kan du jo spare end del

• rud o
    rud o Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 94
    #5   29. apr 2008 Jeg er selv igang med en 400 Four fra 77`, med opboring, nye stempler osv. Det er noget af en omgang hvis man ikke kan selv, eller kender nogen. Jeg hører mest til den sidste kategori. Med hensyn til dele så henvises der altid til David Silver når gamle Hondaer kommer på tale. Meen han kan altså ikke trylle, motorcyklerne er oppe i årene, og det er ikke alle dele der længere kan skaffes.

Kommentér på:
Renovering af motor på Honda CB750

Annonce