{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Hjælp omsyn af mc {{forumTopicSubject}}

Skal have mc Yamaha dt 175 til omsyn. Kronrørsleje og svagt blinkys på et af blinklysene skulle fikses. Kronrørsleje er skiftet men kan ik få blinklyset til at blinke ordentligt.(har tjekket stel osv) spørgsmål: dumper den på det? Overvejer også bare at afmontere alle blink inden da det jo ikk er et krav på cykler fra før 1995? Hvad tænker i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp omsyn af mc
  • #1   18. aug 2023 Jeg ville da helt klart få det ordnet. Har du tjekket om det er den rigtige størrelse pære der sidder i?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #2   18. aug 2023 Pærerne skal være mindst 20 watt, og ja den dumper på det hvis de sidder der men ikke virker.

Hvad skulle være argumentet for ikke at have blink på den? Vil du ikke have folk skal vide når du svinger?

• #3   18. aug 2023 Skal bare bruges for sjov i skov og lignende, d er en crosser. Så skal bare have den igennem omsynet. Tror i den går igennem hvis jeg fjerner blinklysene inden, da disse jo ikk er et krav for en mc fra 1989?

• #4   18. aug 2023 Mon ikke det tager længere tid at afmontere dem end at få dem fikset?
    Ikke om jeg gad række armen ud hver gang jeg skal dreje.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #5   18. aug 2023 Jeg håber du mener en privat skov?

Der er ingen offentlige skove hvor det er tilladt at køre MC andet end på grusvejene, og det endda meget få - og der er INGEN (som i 0) på Sjælland.

Som sagt - hvis de sidder på, skal de virke.

• #6   19. aug 2023 Kan du bytte ledningerne på de forreste blinklys, evt med en lille ekstra ledning med krokodillenæb i enderne. Også se om problemet flytter side måske???
    Eller smæk et løst batteri på det ene lys og derefter det andet om de så lyser lige meget, hvis ikke er det i selve lygten.

Og lige en ting måske??? Hvis den er kasseret med 2 fejl tror jeg du skal rette begge fejl til omsyn, jeg skal ikke sige om det går med "bare og pille det af" men jeg tror det ikke. Ville nok spørge den rare synsmand om det inden jeg valgte den løsning, så det ikke er en ommer igen.

• #7   19. aug 2023 Henrik L. Tusind tak for hjælpen og konstruktiv tilbagemelding, som kan bruges til noget

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #8   23. aug 2023 @Rasmus Ø
    Får vi så også en tilbagemelding om problemets løsning?

• Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 3 Svar: 135
    #9   23. aug 2023 Tjek igen! 4 x 21 w pærer.
    Ja, fejlfinding koster tid.

Afmontere Arhh? Noget fusk!
    Og fejl er jo registreret.

• #10   24. aug 2023 Du kan jo afmontere dine blinklys og montere dem igen efter syn selvom der er en masse små politifolk herinde der vil råbe op om det på samme måde som de råbe op omkring om du må køre i en skov smiley smiley

• #11   24. aug 2023 #10 Hvorfor genmontere nogen blinklys der ikke virker? smiley

• #12   24. aug 2023 Som jeg kunne læse det virket blinklyset men ikke godt nok til et syn

• #13   24. aug 2023 Af med lortet, og brug din arm.
    Så er den fejlkilde ude. smiley

Kommentér på:
Hjælp omsyn af mc

Annonce