729 visninger
|
Oprettet:
Vedr. Honda VF500F2 {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er så heldig at have en Honda og den er helt død, har sat konstant 12V på så man kan måle hvor der ef strøm og hvor der ikke er??
Selv om man drejer nøgle på “on” kommer der ingen liv i lamperne på instrumentering??
Har kontrolleret starter relæ.
Er der nogen der kunne give mig et godt råd hvor men skulle starte
aug 2013
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 70
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 392
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 444
Hvorfor gør du så ikke det?
Start nede ved batteriet, der er forhåbentlig omkring 13V, men det er mindre vigtigt hvor meget spænding der helt nøjagtigt er. Følg så strømmens vej til kontakten ved nøglen og videre derfra. Ledningerne er helt sikkert gemt lidt af vejen, men der er forskellige farver på, så det er muligt at finde hoved og hale i det. Et eller andet sted opdager du at strømmen forsvinder mellem to punkter. Adskil, fejlfind, reparer.
Så burde du være kørende igen.
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
dec 2022
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 1
Har en mc ligesom din??, hvis jeg går ud fra at den er fra midt ‘80’erne
Jeg havde et lignende problem på min, den “døde” bare fuldstændig under kørsel og uden varsel. Nu har jeg et forhandlerværksted i byen som kunne huske at de ældre honda har et problem med dødmandsknappen. Vi skilte det af derind til, kontaktspray på, et godt antal on off og der har ikke været problemer siden. Det er en billig (mulig) løsning som du kan prøve????
Vedr. Honda VF500F2