424 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Afblokning af “PAIR” enhed på Suzuki bandit Afblokning af “PAIR” enhed på Suzuki bandit

Hej,

Jeg leder efter et “PAIR delete kit” som egentlig består af fire små plader der skal sidde på cylinderen istedet for Suzukis orignale PAIR enhed.

Er der nogle som ved om sådan et kit kan købes i DK?

I England er der forskellige der sælger kits, men fragten er halv dyr ift. at kittet består af 4 små metalplader med 8 skruer til…

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afblokning af “PAIR” enhed på Suzuki bandit
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #1   2. maj 2023 Du kan spare en masse penge ved bare at blokere slangen oppe i bunden af luftfilter kassen i stedet for.

De 4 slanger går til 2 som går ned til en, som sidder på ventilen. Fra ventilen går der en slange op til luftfilterkassen - den studs laver du 10mm gevind i og skruer en bolt i med locktite på. Selv tak. smiley

• #2   2. maj 2023 Men det betyder så at PAIR ikke fjernes men blot blokeres ikke? Jeg håbede på at kunne fjerne systemet helt så det er nemmere at stille ventiler osv. så der ikke er så meget “rod” under tanken smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #4   2. maj 2023 Fjerner du det helt, kommer der en fejlmelding på ventilen. Det kan afhjælpes med en 330ohm modstand.

Du skal stille ventiler for hver 24.000km - mon ikke du overlever at løsne 4-5 bolte mere? smiley

Alternativt kan du lave pladerne selv...

Kommentér på:
Afblokning af “PAIR” enhed på Suzuki bandit

Annonce