{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Link/tlfnr billige reservedele ønskes {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler desperat nogle dele til min kawa gpx 750R , og skal af med mellem 4-6000,-kr for 4 stk gummiestykker fra luftfilter til karburator og 4 stk indsugningsgummi fra karburator og frem til cylinder, hvis det skal købes via forhandler i Dk.

Er der nogle der har link ti lforhandler i udlandet, hvor det kan erhverves lidt billigere?.

Har forsøgt CMS i Holland, men de har dem ikke på lager, og har sat dem på ønskeliste der.

Sætter lige et link ind så der ingen tvivl er om hvad det er jeg søger.

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1987-f1-zx750_model12887/partslist/E1130.html

og

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1987-f1-zx750_model12887/partslist/E1111.html

Solen skinner og sommeren er på vej, og jeg mangler mine reservedele, så derfor haster det en smule.......

På forhånd tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Link/tlfnr billige reservedele ønskes
  • #1   11. apr 2008 har du forhørt dig hos nogle af ophuggerne lc racing i rønnede eks tlf 56711323

• #2   11. apr 2008 klasmo bike i hamburg er det bedste sted at købe dele til din kawa

• #3   11. apr 2008 Nej ikke endnu, men prøver lige dem ad, for vejret bliver jo kun bedre fremefter, og det kribler lidt med forårsfornemmelse i kroppen, som køer der skal ud på græs igen, efter at have stået i staleden hele vinteren, så jeg er ivrig for at få fat i reservedelene!
    Tak for nummeret.

Såfremt at der er andre der har numre eller links er de meget velkomne til at skrive dem her.

God weekend til alle når I når sa langt.

• #4   11. apr 2008 hej jeg betalte ca 1000 for 4 gummiestykker fra luftfilter til karburator. Til en GPX 600 r de blev købt ved Carsten´s mc. og så var det så sjovt at de ikke passede.men de ille ikke tage dem retur da det var en vare de havde bestilt:-(

• #5   11. apr 2008 Morten.....

Sikken en gang lorte services.......... find dig et andet sted at handle frem over..

• #6   14. apr 2008 4.000-6.000,- lyder meget voldsomt... sikker på at de ikke tager røven på dig for vildt???

Normalt koster ældre Kawa-dele ikke så meget, og jeg tror heller ikke at de er så dyre normalt til din... smiley

-> Morten

Det mener jeg godt at du kan klage over til forbrugernævnet. Din vare koster over 500,-, og det er tydeligvis dem som har bestilt noget forkert. Dvs. det har du ingen indflydelse på som forbruger.

• #7   14. apr 2008 1.000-2.000,- lyder mere normalt for samtlige gummi'er. Jeg har endda været ude for at de originale Kawasaki-dele var billigere end at købe u-originale dele (hos forhandler), så prøv lige at lede lidt mere.

Kommentér på:
Link/tlfnr billige reservedele ønskes

Annonce