{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Underlig bagbremse. {{forumTopicSubject}}

Var ude og nyde solen på min cb 650. Dejligt.
Men når jeg bremser med bagbremseren hænger den når jeg slipper pedalen igen. Holder op efter lidt tid eller når jeg stopper helt. Den hænger ikke hvis jeg holder stille. Kan ikke lige se hvad det skulle være der gør det. Er der nogle af jeg der har en ide. Det sllider lidt for meget på bakkerne. Det er trommelbremser og maskinen er fra 79.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig bagbremse.
  • #1   6. apr 2008 Det kan enten være den fjedder der trækker retur eller fordi den skal smøres........ Altså "knasten" og de bevøgelige dele ikke bakker og trommel smiley

• #2   6. apr 2008 Hvis den hænger ville jeg bare tage baghjulet af og så trykke lidt på bremsen for lige at tjekke om den går stramt, hvis den går nemt helt uden problemer er det nok en fjeder der er ved at være slap. Hvis den går stramt gå i gang med WD40 og lidt "massage" frem og tilbage til den går bedre. Har lige været samme tur igennem med min mors scooter og der var der selve cylinderen der går mellem indersiden og ydersiden af bremsen der havde sat sig lidt fast efter vinterpausen. Ikke noget der kræver mekaniker evner overhovedet bare lidt tålmodighed. HUSK INGEN VÆSKER PÅ BAKKERNE!

• #3   7. apr 2008 Det underlige er bare at når hjulet står stille og jeg bremser er der ikke noget. Hvis det var fjedren eller cylinderen det var galt med ville den jo også skulle gøre det når den stod stille. Men skiller det ad når jeg skal skifte kædekit.

Kommentér på:
Underlig bagbremse.

Annonce