1.816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Busa problemer Busa problemer

En af mine buddies har et problem med hans Busa. Den er pt på værksted, hvor de forsøger at fejlsøge og rette problemet. Problemet er at den sætter ud, når den er blevet varm. De har prøvet at udskifte benzinpumpen, men intet hjælper.
Det er en af de tidligere modeller.
Er der nogen her, som har et godt bud ? Er det en kendt fejl ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Busa problemer
  • #1   3. apr 2008 nu kører vi 2 jo på samme mærke... og kan jo sige at manden at problemet står skrevet på tanken... smiley

ej.. det kunne vel måske være auto chokeren der ikke slår fra når den bliver varm og derved drukner når den bliver varm...??

• #2   3. apr 2008 er det en af de første ???

ring evt til FV motor, hn ved det meste om de Busa'er

• #3   3. apr 2008 Jeg har oplevet noget der minder om det. Og ja jeg ikke viste om ECUén var omprogrammeret. Satte jeg Teka boksen på og satte det hele i "0".
    Det afhjalp problemet.. De fleste værksteder har enten Yoshimura eller Teka boks der kan klare det problem.
    Eller som Morten er inde på på, kan det sagtens være en tempraturføler. Er de blevet tjekket ???

Eller som Morten også skriver.. Navnet på problemet står på tanken !!...

Men en ting sku Gugi dog have.. Lige meget hvad man smadre på sådan en kan der på ingen måde opstå nogen form for dårlig samvittighed... smiley

• #4   3. apr 2008 Har prøvet at tændspolen på bilen, var gået i stykker, og når den blev varm, udveg den sig, og mistede forbindelsen.

T

• #5   3. apr 2008 kunne som Thomas skriver være tændspolen.....

Jeg håber det for det lyder som den samme sygdom som min mc har....gsxr1100w motor så den ligner jo busaen lidt...Og jeg har købt tændspoler .-/..
    Men på sårn en karl sidder tændspolen vel i tændrørshætterne?

• #6   3. apr 2008 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1055
    Prøv at spørge ham...... han snakkede engang om et eller andet problem med hans....
    Kan ikke huske om det var el eller brændstof.....

• #7   3. apr 2008 de første af dem ruster tanken af helvede til så der ligger smadder i bunden.... til at starte med trækker den fint benzinen igennem men jo længere man kører jo mere skidt suger den, og til sidst sætter den ud... rens tanken eller find en ny :O)

• #9   3. apr 2008 Har også set det med det resultat vi ikke kom med fra Nr. Brogade ved ikke hvad der gik galt, men hvis det var snask fra tank burde den ikke kunne starte bare fordi den blev kold men det kunne den. Dengang var mit gæt luft bobler i benzinen, men mener aldrig der blev fundet en fejl......

Kommentér på:
Busa problemer

Annonce