1.332 visninger
|
Oprettet:
KJ motorcykler {{forumTopicSubject}}
Min motorcykel skal til Kj og få den kørt ind på rullefelt.. Er der nogen af jeg der kender dem eller har gode/dårlige erfaringer med dem??
aug 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 79
Jeg har handlet der flere gange og er meget tilfreds med dem og bliver ved med at handle med derinde. Så jeg kan kun sige god for dem.
Jeg havde en reklamtion på noget jeg havde købt, der var heller ingen problemer, det blev byttet uden at de stillede spørgsmålstegn ved noget af det, så alt i alt et godt sted.
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.702
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 342
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 215
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 18
Min far har købt deres kameleon bane racer (r1) og jeg har fået dem til at hente en kawasaki zx6rr ninja til mig (gade cykel).. og der har aldrig været noget..
Kan kun vende tommeltotten op her
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.117
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 18
Nichlas: Den står hos KJ og de venter på de sidste ting der skal monteres kommer hjem. Men ligeså snart det er kommet så bliver der skudt en billedserie af den. GLÆDER MIG
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 37
Jeg har min R1er hos kj lige nu, og på torsdag har de haft den i 14dage, der skulle skiftes nåle og nålestyr og monteres jetkit og stilles ventiler, de sagde der ville gå en uge. Men jeg kender mange der har fået lavet MCer dernede, og de er alle yderst tilfredse. Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om at min øjesten kommer til at køre fantastisk når jeg får den tilbage......MVN Peter M
sep 2005
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 7 Emner: 13 Svar: 148
jeg købte min bike der henne og er ALT ANDET END TILFREDS.. ja de er super fine menesker men hjælper intet har nu haft min bike i 2 måneder og da jeg købte den sagde jeg den kørte ujævnt og det skulle han garentere blev laver.. ja ja intet problem fik jeg afvide... men PISSET KØRE STADIG ELENDIGT han har aldrig tid til at lave den.. han har nu haft den i 2 uger hvor han måske har fundet fejlen dog har de ikke engang prøve kørt lortet endnu samtidig med jeg købte biken betalte jeg for en masse extra dele som heller ikke er kommet nogle af delene var bla en standart kæde skærm. bag fodvilere tank dæksel kåbe glas osv osv.. hvordan fanden kan det tage 2 måneder at få sådanne ting hjem og de er så stadig ikk kommet...
jeg har nu forsøgt at annulere handlen men det vil han slet ikke høre tale om og vil nu overlade sagen til hans advokater osv osv...
fuck det er surt at bruge en formue på en bike som bare ikk duer til noget og så dettet vejr gør ikke oplevelsen bedre
KJ motorcykler