{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Start problem {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Mangler måske et par gode råd ,da min mc ikke vil starte

Der er nyt batteri på og det er fuldt oplagt
Starteren kører fint rundt
benzin pumpen kører også når nøglen drejes
har prøve uden og med choker og ladet den stå hvis den evt var druknet
Sikringer er checket

Nogen der har en ide til hvad problemet kan være??

På forhånd tak, Mikael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problem
  • #1   28. mar 2008 Geee.....made in Italy !!!

Kører benzin pumpe ???

hvor længe har den stået ???

• #2   28. mar 2008 hmm max 14 dage har været ude at trille flere gange i år uden problemer

jep pumpen kører når nøglen drejes

• #3   28. mar 2008 Nye tændrør. snakkede med en mc mekker og han sagde at i 8 ud af 10 tilfælde hvor mc'en har stået vinteren over, er det simpelthen tændrørene der fiser af.Der kan muligvis sagtens være gnist på, den er bare ikke kraftig nok

• #5   28. mar 2008 Skift alle 4 tændrør. Brug evt. startgas samme med.

• #7   28. mar 2008 jeg er også tilhænger af tændrørs filosofien !!!

• #8   28. mar 2008 Det kan os sagtens være at de har overlevet vinteren, men alligevel er dødet hen, og de så har fået det sidste skub i døden efter de par ture du har haft nu i år

• #9   28. mar 2008 det kunne godt tænkes at det var tændrørne, gerne flere råd

men tak for svarene indtil vidre

• #10   28. mar 2008 for den står bare om bumler lidt men får ikke det sidste skub så den hopper igang

• #11   28. mar 2008 Nye tændrør...

• #12   29. mar 2008 Som sagt det lyder som dine lyn gnister måske er trætte.......

Men det som Nicholai P skulle have fået oplyst af sin mc mekanikker, at de bare skulle stå og gå i u du af sig selv pga af vinteren det har jeg aldrig hørt....

Men har der i mod hørt ,at når en mc gør som din, så er det som regel tændrørene der skal skiftes...

det er bare mine 50 cent . .

• #13   29. mar 2008 Hvordan har den stået opbevaret? Udendørs, carport, eller i lukket garage? Eller måske soveværrelset...?

Hvis du tager en af tændrørshætterne af og holder hætten i hånden, får du så stød når du trykker på starteren?

For hvis dine ledninger til tændrørene er fugtige kan strømmen godt vælge at løbe uden på ledningen, hvilket resulterer at gnisten springer på stel, eller andet upraktisk sted, som så giver udslag i uregelmæssig tænding.
    I så fald skal du prøve at tørre tændrørsledninger og hætter, evt. give dem engang siliconespray.
    Men det burde kun ske hvis den har stået ude i regn og sne.

Men tændrørene er goså et godt bud. Ville bare komme med et alternativ. Men nye tændrør er altid godt.

• preben a
    preben a Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #14   29. mar 2008 Hej er der nogen der kan hjælpe mig???
    Ville lige ud at trille en lille tur på min suzuki 1400 intruder fra 2002
    vaskede lige potter og fodhviler af med rent vand satte nøglen i og startede men den gik mærkligt og døde så og nu ingen strøm ???
    kunne tænkes at det er en sikring men har kikket de fire stk der sidder inde bag venstre side skjold er der nogen der hved hvad der kunne være i vejen???? ¨
    Pili

• #15   29. mar 2008 Er der slet ingen strøm.....

Er der lys .....

Klikker den når du trykker på starteren...

stå den på run på håndtaget....

er der en løs forbindsel til dit batteri....

• preben a
    preben a Tilmeldt:
    dec 2007

#16   29. mar 2008 Nej den er helt død
    Pili

• #17   29. mar 2008 Så er polen til dit batteri måske løs.....

Ellers er der kommet vand ind i det elektriske og det har fået din sikkring til at springe

tjek tjek

• preben a
    preben a Tilmeldt:
    dec 2007

#18   29. mar 2008 Stort hurra det var to løse poler havde jeg sku ikke tænkt på .
    ps. mange tak for dit råd jepper dejligt at man får hjælp så hurtig her inde
    Pili

• #19   29. mar 2008 Du skal være så velkommen Preben ......

Godt du er køerende igen : )

Kommentér på:
Start problem

Annonce