969 visninger
|
Oprettet:
og så lige et til spørgsmål {{forumTopicSubject}}
jeg har købt en dåse koldstart æterprodukt
jeg trode det var meningen at det ville få motoren til at starte rigtig nemt men det virker modsat, den vil slet ikke starte hvis jeg sprøjter det i luftfilteret. og hvis jeg prøver at sprøjte det i når motoren kører så går den ud? underligt er der nogen der kan forklare det?
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.685
ej pjat. hiv lige tændrørene ud og gør den rene med en stålbørste og tør efter med en klud... så skulle det gerne virke...
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
Du skal sprøjte i luftfilteret i 3 sekunder, og derefter slet ikke mere.
Hvis din motor har brug for æter til at strate, så burde du fejlsøge på den i stedet for at symptombehandle.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
næste gang går du bare ned i brugsen og køber den billigste spraydeo, den virker
men til gengæld kan du bruge det til at finde et sted hvor den trækker falsk luft en dag
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 602
men det kunne jeg heller ikke få til at virke, måske har jeg gjort noget forkert, måske har jeg ikke forstået det helt rigtigt det med koldtstart
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Det er fantastisk at rense karburator i, når du skiller dem ad, men stå udendørs med det. Ellers får du knald i kasketten og så er benzin i øvrigt et fint brandsluknngsmiddel sammenlignet med æter:-)
og så lige et til spørgsmål