884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Værktøj til gaffelben top Öhlins 43mm? Værktøj til gaffelben top Öhlins 43mm?

Skal have skiftet pakninger og olie i mine gaffelben på min Mille R.

Benene er pillet af og lagt ud til min MC mekker, men hans 8 Pins værktøj passer ikke på??

Hvor finder jeg lige et andet værktøj der passer på imorgen torsdag.

Jeg har set på nettet, en slags universal tange med kun 2 Pins som passer på alle...

Har i nogen forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værktøj til gaffelben top Öhlins 43mm?
  • #1   24. mar 2022 Normalt er toppen ikke spændt ret meget, jeg har kunnet løsne mine med en nøgle til en vinkelsliber, uden at ødelægge noget.

• #2   24. mar 2022 Det var også det første jeg tænkte på. En nøgle til en vinkelsliber og lav et snit ned igennem midten af nøglen for at tilpasse den til den passer ned i hullerne..

• #3   27. mar 2022 Inden for maskin og værktøjsfremstilling er der masser holdere der bruger en tap-nøgle.

Jeg har dem også i skuffen til min rundsliber, kender du ikke en værktøjsmager/maskinarbejder/ industriteknikker så du ku låne en.

Prøv og google AMF tapnøgle,Au2parts har AMF i sortimentet, jeg køber tit opspændingsværktøj der eller KJ Værktøj eller Hoffmann.
    Men det er ikke salg til private, mener dog Au2parts har privatsalg, men går altid igennem arbejde når jeg køber der.

Evt se her, men det er nok kun salg til industri, men din mekaniker kan da købe den hvis du ikke selv har muligheder

https://www.herningindustrilager.dk/pi/AMF-TAPN%C3%98GLE-758-11-60-3-0MM_2065473_83671.aspx

Den er så på 3mm men de fåes i alle afskygninger

• #4   27. mar 2022 Det er bare en fastnøgle på fjederforspændet og skrug den helt ud. Så kommer toppen af, helt uden problemer.

Kommentér på:
Værktøj til gaffelben top Öhlins 43mm?

Annonce