{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.894 visninger | Oprettet:

Ekstra nøgle til Honda {{forumTopicSubject}}

HEJ er der nogen som har erfaring med ekstra nøgle til Honda 1100 xx Super BlackBird, jeg har ikke nøglenummer og kun en nøgle og når den er væk så skal statspæreboksen skiftes - så det er nok en god idé at få lavet en ny nøgle.
Har nogen prøvet samme problematik og hvordan blev det løst ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra nøgle til Honda
  • #1   20. mar 2008 Lytter ligé med her, har samme problem , dog uden en BB smiley

• #2   20. mar 2008 HAar også kun 1 nøgle :S

• #3   20. mar 2008 Hej jeg har i tidligere job lavet nøgler, også startspærre nøgler men nogle chip er kryptoneret. nu så jeg ikke hvor du er fra men autolåsesmeden i rødovre skulle være det bedste bud på speciele chip-nøgler.

• #4   20. mar 2008 nå nu så jeg sønderjylland, men ellers så ring til ham. hvis han kan er det vel muligt andre steder, store autolåsesmede

• #5   20. mar 2008 prøv en honda forhandler. ved at inde for bilverden kan de gå ind og få lavet nøgle ved hjælp af stelnummer
    du skal ikke hænge mig op på det men mener at ha hørt det fra en kammerat i en brandert. der er mekker

• #6   20. mar 2008 Hvis nøgle.nr er væk og der er chip i nøglen skal du desværre have en ny boks med helt nyt nøglesæt, dvs til tanken og sædelås også, så det bliver en dyr omgang.. smiley

Og så husk fremover at gemme nøgle.nr.. smiley

• #7   20. mar 2008 Charlotte ! er det noget du har prøvet ?? kan Honda ikke lave en ny nøgle med oplysninger fra stelnummer?? så skal den da bare kodes - samme system som på en bil ! eller er jeg helt på den gale ...?

• #8   20. mar 2008 Hej

Der var en udsendelse for et stykke tid siden, hvor en låsesmed lavede piratnøglermed indbygget chip til biler. Alt han skulle bruge var den gamle nøgle, så tog det ikke mange sekunder inden har havde lavet en kopi.
    Kan selvfølgelig ikke huske hvem det var.

• #9   21. mar 2008 der var en tråd om det samme på et udenlandsk forum jeg også bruger. Der var der flere der havde fået lavet en ny nøgle ved Honda forhandlere. Det var åbenbart hemmeligt hvordan de kodede nøglen, men hvis de ikke kunne tage nummeret ud fra stel nr, så skulle de have tanken af, og kunne kode den den vej.
    Så hvis honda i udlandet kan, så burde de sku også kunne her i DK

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 4
    #10   28. mar 2010 Autolåsesmeden kan lave de fleste nøgle uden de større problemer og kan også lave nøgler til cykler når alle nøgler er væk det kræver ofte tændingslåsen med startspærre antennen samt kopi af registrerings attest så kan problemmet løses billiger end at købe helt nyt system
    www.lock.dk

Kommentér på:
Ekstra nøgle til Honda

Annonce