{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Suzuki GS500E tomgangsproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Suzuki GS500E fra 1997 som har rundet lidt over 40000 km.

Tomgangen er blevet indstillet til de 1100-1300 omdr/min som der anbefales i manualen, når der gives gas går den meget langsomt ned omdrejninger igen når håndtaget slippes, hvis den da ikke bliver oppe i omdringer og slet ikke kommer ned.

choker og gashåndtagets ydre mekaniske dele bevæger sig fint og hopper tilbage med det samme håndtag slippes. Så det er ikke fjedersneglen der fejler noget.

membranerne i kaburatorerne er kontrolleret for defekter og der var tilsyneladende ingen problemer der.

umiddelbart ser det ud til at spjældene kører fint op og ned.

Så er der nogen der kan hjælpe mig videre herfra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS500E tomgangsproblemer
  • #1   20. mar 2008 der er jo en del koldt har du prøvet med noget kaboratorsprit

• #2   20. mar 2008 min opføre sig meget mærkelig hvis den ikke får en slat sprit når der er så koldt

• #3   20. mar 2008 Den står i garage som er opvarmet, og det er selvom motoren er kørt varm.

Har lige prøvet at kører med den uden luftfilter og hus på, hvorved den hurtigt faldt i omdrejninger, men det var vist bare periodisk, problemet var der igen med hus på, både med og uden filter.

kan det være membranernes sorte plastik spjæld der er slidte, det virker som om de vibrerer i deres sliske.

selvom spjældne falder hurtigt, kan der så gå falsk luft omkring membranernes spjæld?

• #4   22. mar 2008 Så skal der lige lidt morgenmad indenbords, og så ud og rode med den igen, men nye løsningsforslag modtages gerne så jeg kan vende tilbage løbende og prøve de forslag der kommer smiley

Kommentér på:
Suzuki GS500E tomgangsproblemer

Annonce