{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger droslings kit til suzuk gsxr 250
  • #1   17. mar 2008 Så vidt jeg er informeret, så kan man ikke købe en "brugt" kit. Du skal nemlig have kittet til din mc (stelnr.), hvor du får en "bog" med som bevis. Derefter skal den synes med droslekit. Sådan var det ihvertfald da jeg droslede min... Kostede ca. 1500,-

• sebastian ?
    sebastian ? Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Emner: 37 Svar: 70
    #2   17. mar 2008 kosted det 1500 kun for droslings kitted, eller var det for det hele?

• sebastian ?
    sebastian ? Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Emner: 37 Svar: 70
    #4   17. mar 2008 hmm.. okay.. tak

• #6   17. mar 2008 Ikke sikker, men kan man ikke evt låne de skiver der skal sættes i indsugningen og få den synet med dem på? og så fjerne dem bagefter? eller skal man købe droslingskittet lige meget hvad?

• #7   17. mar 2008 Kittet høre til dit stel nr oh KUN dit.
    Det er steget til 2200 kr lige meget hvor du spørger her i landet

• #9   18. mar 2008 hmm... Jeg har da lige så sent som i fredags fået min synet uden et eneste bevis, ud over mit ord, for at den var droslet .. De spurgte efter det, men jeg sagde blot at papirerne nok var gået tabt gennem de forskellige ejere min cykel har haft..

• #11   18. mar 2008 hehe.. Jamen jeg sagde jo bare som det var, at jeg ikke ville ud og købe nyt drosling til 2200 kr (son det koster nu) når jeg havde de 4 plader i, og hvis de havde lyst og tid, kunne vi godt skille den ad og kigge - det så de dog ingen grund til...

• #12   18. mar 2008 Buchbers mc er dem der står for droslingskit og dem forhandlerne sætter prisen efter.
    For 2 måneder siden kostede et kit 1575 nu 2200 Har lige bestilt til 2 cykler.
    Men skal siges at du ved Buchbers i det mindste får god service for dine 2200 kr

• #15   24. maj 2008 Hey har du fået købt det droslings kit eller hvordan..

Hvis ikke vil jeg da også komme med et lille indput for jeg købte mig en gsxr 250 med 45 hk og den skulle jo selvfølgelig også drosles. Så jeg ringede til en primært Suzuki Mc forhandler der hedder Lydmuren og ligger i stenløse Tlf. 47173272 og talte med en rar dame som lyn hurtigt gav mig pris og ca tid på hvornår jeg kunne få kittet. Det eneste jeg skulle gøre var at sende en mail med mit stelnummer og min adresse.

Kittet består af:
    1. En lille gul bog med dit stelnummer på og info om hvor mange hk kittet giver/tager
    2. Fire små skiver i rustfrit metal med et mindre ovalt hul og et bestemt nummer trykt i overfladen

Kittet er fremstillet bestemt til den mc det er bestilt til.

Så overvej om du vil låne de fire skiver af nogle andre når du også skal have fat i en falsk bog + hvis du forvolder skade eller sågar slår nogen ihjel i en ulykke på en mc der har flere heste end dit kort tillader står du i stor gæld resten af dit liv... Er det så hver at spare 1600kr eller 2200kr?

Mvh. Nicklas

Kommentér på:
søger droslings kit til suzuk gsxr 250

Annonce