{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fj 1200 forgaffel
  • Danni C
    Danni C Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 9
    #1   28. maj 2021

profilbillede
  • Danni C
    Danni C Tilmeldt:
    aug 2020

#4   28. maj 2021 Altsår når jeg kigger op i forgaflen, så ligner det at der kan side en, jeg syntes bare ikke det giver ret meget mening der kun er 1?. Den er fra 86 med antidive system

• #5   28. maj 2021 få fat i en manual og kigge i,

• Danni C
    Danni C Tilmeldt:
    aug 2020

#6   28. maj 2021 Jeg har kigget uden at blive rigtig klog på det, de tegninger jeg kan finde er det kun det ene gaffelben som er skilt ad. Jeg må jo kigge videre. Jeg tænkte bare jeg vsr heldig hvis jeg fandt en som vidste det med garanti. Mvh

• Danni C
    Danni C Tilmeldt:
    aug 2020

#7   28. maj 2021 Det fandme uprofessionelt hvis nogle ikke har monteret en ny eller glemt at sætte sådan en i igen. Den er jo til at stramme fjederen med. Det sku useriøst. Jeg er næsten sikker på der skal sidde en i begge to. Jeg må kontakte en som ved noget om det med garanti på mandag.
    .tak for svar mvh.

• #8   29. maj 2021 Når man kigger på efter reservedele på cmsnl.com, er der sådan en i begge ben

• #9   29. maj 2021 Der er nu flere af de japanske motorcykler fra midt 80’erne, hvor der er forskel på benene. Typisk var der justering af deres antidive system i det ene ben, mens man på det andet kunne kunne justere kompressionen eller rebound. Så det kan sagtens være helt standard.
    Du skal finde en manual/værkstedsbog der dækker din årgang

• Danni C
    Danni C Tilmeldt:
    aug 2020

#10   29. maj 2021 Har fundet en manual fra 86. Men den beskriver ikke begge gaffelben. Kun 1 af dem. Og ja på den der cmsnl.com kan jeg også godt se at der skal være 2 af dem. Jeg kiggede oppe i benet igår. Og der var et hul præcis magen til det andet. Så jeg tror der skal være i begge 2.

• #11   29. maj 2021 Jeg vil nu ikke mene at "pinden" er til at stramme fjederen med

Kommentér på:
Fj 1200 forgaffel

Annonce