{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Hurtig spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har absolut ingen forstand på strøm OVERHOVEDET!!! Så hjælp mig lige C",)

Skal til at monter Rizoma diode bling på Birden. og dog kun bag på. Så det skulle være lige til at gå til smiley
Jeg har købt to små modstande også fra Rizoma.
Skal de på???
Hvad sker der hvis man ikke sætter dem på???
Hvad gør de godt for???

Mvh Per T

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig spørgsmål
  • #1   26. feb 2008 bling = blink Naturligvis

• #2   26. feb 2008 Udfra det diagram der fulgte med de to "strømdimser", ser det ud som om at + & - skal forbindes til hinanden ved hvert blinklys. Kan det virkelig passe??

• #3   26. feb 2008 Hej nej + og - skal ikke monteres sammen, du har fået 2 modstande med ikke ? en til hver blink .... hver + ledning henholdsvis højre og ventre skal have hver sin modstand
    og - bare til -

mvh Henrik

• #4   26. feb 2008 Hej Per.

jeg har det samme siddende på min bird og det er simpelt nok at montere, dog skal du bruge en modstand til hvert blinklys.

og det er meget nemt du tager hver ende af lednigerne på den ene modstand og lodder sammen med hver sin ende af de 2 ledninger der går ud til det ene blinklys, og så det samme i den anden side.

og sørg lige for at skrue de modstande ordentligt fast i stellet og ikke i plastikken da de kan blive meget varme hvis du blinker i længere tid.

det er meget ganske lige til, og er du tvivl så giv mig et ring så guider jeg via tlf.

jeg sender dig lige en Privat besked med mit nummer.

mvh
    kenneth

• #5   26. feb 2008 lægger lige et par foto. Og tak for svarne.

Syntes jo bare at det ligner en korsslutning

Kenneth jeg ringer dig lige op

Mvh Per T

• #6   26. feb 2008 Har nu talt med Kenneth, og forstår nu hvad det handler om. Lægger lige et foto galleri i min profil med Kenneths forklaring. Så andre kan have glæde af det.
    En stor tak til Kenneth herfra

Kommentér på:
Hurtig spørgsmål

Annonce