{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har en suzuki sv 1000 2003 kat
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   1. feb 2021 På papiret er det, fordi cyklen har dem i de originale potter, men i praksis er det larm de bekymrer sig om.

Sats ikke på at kunne syne den uden DB killere i, hvis synsmanden ved hvad han laver. Der er ingen uoriginale potter som er godkendt uden.

• #2   2. feb 2021 put en gryde stål svamp i udstødningen

• #3   2. feb 2021 Spørg eventuelt synsmanden inden synet påbegyndes hvad "han" siger til potterne.
    Der er mega forskel i deres opfattelse af tingene desværre.
    Jeg stod for nogle år siden og ville syne min oldsag af en XTX 750 Super Tenere. Havde en Gironelli potte på med en DB killer, og sagde ikke mere end en symaskine.
    Men nej den dumpede sørme synet, trods det i 1991 IKKE var et krav med E mærkede potter, ja så kom vi ikke længere her. Jeg gad ikke bruge mere krudt på det, så fremskaffede en gammel rusten sag af en original potte og betalte for et omsyn.

• Tommy J
    Tommy J Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #4   3. feb 2021 Har fået min Tl 1000R synet med bose udstødning på og det er blevet skrevet i papirerne til der ikke er noget at komme efter

• #5   4. feb 2021 Fik min gamle r1er synets med komplet system. Synsmanden rev. den til 7000 og sagde at den måtte larme meget mere. Syntes nu den sagde rigeligt.

Kommentér på:
Har en suzuki sv 1000 2003 kat

Annonce