{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Mc / camping {{forumTopicSubject}}

Konen synes vi skal køben en ny camping vogn efter vi solgte sommerhuset og den ide er vel okay , dog mangler jeg en mulighed for at kunne medbringe min motorcykel , findes der noget som gør at man kan montere den med på en camping vogn , der findes 1000 forskellige beslag til cykler og kajakker osv , der er masser af plads kan jeg se når vi kører lidt rundt og ser på vogne til noget imellem bil og vogn , så kan hun campere med børnebørn og jeg kunne køre en tur ?
Autocamper er betydelig letter bare at købe en trailer men det er jo væsenlig dyrer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc / camping
  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 106
    #2   24. jan 2021 De fleste campingvogne har i forvejen en vægtangivelse der gør at du kører med overvægt, bare du smider et par tangatrusser i skabet.
    Så jeg tror godt du kan glemme alt om en motorcykel.
    Nu nævner du ikke en model.
    Men selvom man kunne veje vognen op, må du stadig kun have 50 kg tryk på krogen.

• #3   24. jan 2021 Såre enkelt: Du lader selvfølgelig hende køre bil og campingvogn mens du nyder turen (og stilheden) på motorcyklen. smiley

• #4   24. jan 2021 Jo men hun har ikke kørekort nok men det er vist ikke holdbart , jeg har trailer kort til både person bil og bus hænger så det er ikke et problem

• #5   24. jan 2021 Var inde og kikke på den Knaus 400. Tror ikke det lige bliver løsningen men tak for ide mvh Johnny

• #6   25. jan 2021 Ud over total vægten er fordelingen af vægten også et problem.
    At smide små 200 kg på trækstangen vil få din kugletryk være langt over det tilladte og smider du den bag på, er den direkte farligt at køre med.
    Den skal ind over akslen og stå.

Kommentér på:
Mc / camping

Annonce