1.428 visninger
|
Oprettet:
Hey er ikke færdig.. did kæde forsat {{forumTopicSubject}}
Hey alle jeg er jo stadig på jagt efter billigt og godt kæde kit ( hæ hæ )
Så jeg forsætter lige her i en ny tråd . . . .. . . .
med at skrive
Carsten.... D
syntes det er et kanon tiltag du har gang i for os alle i gruppen.....
god stil forsæt enelig med det . . jeg missede godt nok kæde købet . .
Men
hør lige alle..
der er en anden forhandler der vil sælge mig en RK kæde... jeg mener at det også er en ok kæde eller hvad.....
mvh
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
Hæ Hæ det kan der jo være noget om.............
mvh
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 11 Svar: 233
Jeg købte f.eks DID 530 med X-ring guldkæde og JT kædehjul. Pris inc. forsendelse var kr. 1030 hvis jeg husker rigtigt.
Kædekits med alm. DID O-rings kæder har de fra ca. kr. 750,-
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 47
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 667
Det var godt nok billigt for et D.I.D-kit.
I MC-nøglen har jeg ellers fundet mig et fint kit - nemlig en rød 530-kæde og 17 tænder for og 47 bag. Kittet koster med nitteled, ca. 2100 dask, men jeg kan da godt se at et DID-kit hos dem, koster ca. 1100,-.
Selvom jeg gerne ville have en farvet kæde, så trækker de sparede 1000,- altså godt nok enormt...
Er der nogen som kender til deres leverings-sikkerhed, og kan de tale Engelsk???
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 11 Svar: 233
inden jeg selv bestilte Googlede jeg lidt for se om der var nogen negative omtale af dem. Det fandt jeg ikke, men derimod omtale af flere tyskere der havde handlet hos dem. Bestilte så hos motorradteile-hamburg og alt gik fint fint. Levering indenfor ca. en uge inc ventetid på overførsel af penge.
Når du har bestilt hos dem får du tilsendt en mail med bank info og mailen er på både tysk og engelsk.
Vil da næsten tro at de også kan svare på engelsk hvis du mailer dem et spørgsmål.
Hey er ikke færdig.. did kæde forsat