Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gipro gearindikator
  • #1   29. jan 2008 Her er den på min gsx-r 600: (link fjernet)

er den præcis?
    100%, skifter øjeblikkeligt og viser også frigear øjeblikkeligt, da den aflæser direkte fra gearkassen.

er den nem at montere?
    ja, den er plug and play da den kommer med original stik og kobler direkte på ledningsnettet på din mc.

jeg giver den to tommelfingre opad smiley

• #2   29. jan 2008 den er en anelse mindre end en tændstiksæske.

• #3   29. jan 2008 www.mcsport.dk er importører i Danmark

• #4   29. jan 2008 hvad så hvis man ikke har en af de modeller de laver den til?? de skrivet at andre indikatorer ikke er til at regne med, skal de sige det eller?? har nemlig haft søgt efter det til ER6'eren men uden held.

• #5   29. jan 2008 Tak for svarene

Så er det vist bare at få bestilt.

Forresten ,hvad med displayet ? er det mon nemmere at se det røde i dagslys kontra det blå ?

/Thomas

• #6   29. jan 2008 mummi: problemet med de "universelle" er at de udregner gearet udfra hastighed og omdrejningstal.
    derfor kan de være lidt forsinkede eller hvis man holder stille kan de ikke vise korrekt.
    GiPro virker ved at aflæse den elektronik der allerede er i gearkassen på mange nyere mc'ere.
    men hvis der ikke er nogen elektronik i gearkassen, så duer det ikke.

Thomas: Jeg har ikke set den blå i virkeligheden, men en anden bruger her på galleriet har den, han hedder Buggi eller sådan noget.
    Jeg synes den røde er nem at se, kun hvis man er uheldig og solen kommer bagfra kan det være lidt svært.

• #8   29. jan 2008 Har den blå på min GSX 1400 ,virker perfekt,har dog klistret et stykke solfilm på pga. sollys da den sidder totalt uafskærmet på min mc. Fik min fra KC-Engineering i tyskland som har alt i instrumentering også andre typer gearindikatorer

• #9   29. jan 2008 Den er 3,3 cm bred, 4,7 cm høj og 2,3 cm dyb.

og kablet går ud fra den i bunden

hvis det er en model med ATRE, så sidder knappen også i bunden.

Kommentér på:
Gipro gearindikator

Annonce