{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

cbr 600 f2 - raslen/resonans {{forumTopicSubject}}

Jeg søger til hjælp til underlige lyde på en cbr 600 f2.
Der er tale om en træls raslen/resonans, som forkommer når gassen slippes. den kan også godt forkomme under 3000 omdrejninger. Nogen der ved hvad det kan være? Jeg har desværre ikke en lydoptagelse, men kan evt. lave en i morgen. Det skal siges at lyden først kommer når cyklen er varm. Knastkæde og knastkædestrammer er lige blevet skiftet. Så er 99,9% sikker på at det ikke er det. Det er en halv kraftig raslen som godt kan høres af forbi gående fx. Cyklen har altid døjet lidt med at kobling larmer lidt når den står i tomgang, med koblingshåndtaget sluppet, hvilket forsvinder når håndtaget tages. Men mistænker lidt at det her også kunne have noget med koblingen at gøre :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cbr 600 f2 - raslen/resonans
  • #1   24. aug 2020 Det eneste jeg mistænker er at den ene guide (den der sidder over knastkæden måske kunne være hoppet løs og derfor rasler. Men så burde den nok også når cyklen er kold.

• #2   25. aug 2020 Blot det sædvanlige problem med den olietryksregulerede knastkædestrammer.

Køb en med fjeder nede ved den lokale forhandler. De koster ikke mange penge smiley

Kommentér på:
cbr 600 f2 - raslen/resonans

Annonce