{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Mellempotte på VFR tæret {{forumTopicSubject}}

Hej mc'ister.

Jeg står med et problem. Jeg har været ved at skrue maskinen fra hinanden, så jeg kan komme ind til mellempotten. Den er nemlig tæret, og skal enten svejses eller udskiftes.

Jeg har taget de nødvendige kåbedele af, og løsnet de forreste afgangsrør til udstødningen, men jeg kan ikke komme ind til de bagerste afgangsrør. For mig ser det ud til at stellet er i vejen, og det kan jeg jo ikke rigtig begynde at skære i stykker.

Nogen som har prøvet at skifte udstødning, som kan komme med et godt råd?

Jakob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellempotte på VFR tæret
  • #1   22. jan 2008 Hans:

Ja jeg er faktisk oprettet som gratisbruger (hvis det hedder sådan), men jeg har bare aldrig rigtig fået sat mig ind i siden. En kærkommen lejlighed til at gøre det nu smiley

Tak for vinket.

Jakob

• #2   22. jan 2008 Havde det samme bøvl med min RC36.
    Motard laver nogle rustfrie rør til den, hvilket kan anbefales. Svejser du den, holder det alligevel ikke evigt.

Du skal pille de bagerste forrør ved at løsne dem bagfra med en lang forlænger. Super bøvlet, men desværre metoden.

• #3   22. jan 2008 Jesper:

Lyder godt. Men der sidder også et beskyttelsesskjold som skal af først. Det sidder med to 9 mm bolte, og de er rustne og 9 mm gaffelnøgle passer ikke længere på og 10 mm er for stor. Noget rigtig lo..!

Hvis jeg så får det af, er det så rigtigt antaget, at der er tale om et helt rørsystem, hvor mellempotten er svejset på indgangsrørene??

Jakob

• #4   22. jan 2008 Ja det er det præcis. Du kan også fo den originale fra davidsilver

Kommentér på:
Mellempotte på VFR tæret

Annonce