1.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

LED på Yamaha xj600 LED på Yamaha xj600

Hej med jer! Jeg har netop anskaffet mig min første en mc som er af ældre dato, nemlig 1996. Så den har et par ting som jeg ikke er kæmpe fan af.

Det første er lygterne på den altså sideblink og baglys og evt forlygte.
Jeg vil gerne skifte det ud til noget mindre og pænere. Så mine spørgsmål til jer er:

1. Hvor kan man købe sådan noget til sådan en mc eller skal man bare have noget universalt?

2. Er det nemt/ligetil at montere eller skal man vide noget specielt når man skifter til LED?

Tak på forhånd ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED på Yamaha xj600
  • #1   22. jun 2020 Blinklys kan du købe hos enhver mc-forhandler. Dog kommer du nok til at skulle have et nyt blinkrelæ for at få det til at virke.
    Men lad nu være med købe lygterne så små, at de ikke er til at se for andre trafikanter.
    LED kan du ikke lovligt montere i forlygten og jeg vil heller ikke anbefale det. Køb nogen gode pærer og sæt dem i i stedet for.

• #2   22. jun 2020 Jeg har LED blink fra Biltema på min, dem med løbelys.. du skal også bruge et LED blink relæ (eller sætte modstande over blinkene) og så skal du lave lidt om ved blinker indikatoren i instrumentet (klippe begge ledninger, smide en diode/ensretter på hver af dem og sætte begge på den ene side af lampen, samt trække en ny stel til den anden side)

LED forlygtepærer er ikke lovligt men effektivt er det og lækkert at køre med! smiley skal det være lovligt skal du skifte hele lygten til en med LED

Kommentér på:
LED på Yamaha xj600

Annonce