1.868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Intruder vl 1500 køre ujævnt Intruder vl 1500 køre ujævnt

Hej på mcg

Jeg er ved at få pip af min Intruder vl 1500 lc fra 98’ og håber at der er nogen her inde som måske har oplevet samme problem og kender løsningen.. Den starter fint og går fint i tomgang.. så begyndte den med at den ikke rigtig ville tage gas og døde ud hvis jeg skulle lave en overhaling, jeg rensede karburatoren og satte et repsæt i og skiftede luftfilter og tændrør.. det hjalp ikke en skid.. så kom den på et aut. suzuki værksted for at få den fikset.. de kunne ikke få den til at køre ordentligt men dog Lidt bedre.. de har synkroniseret karburatorerne og skiftet dyser osv.. nu tager den fint gas, men hakker/ køre ujævn når jeg holder den på en jævn hastighed.. og det er lige meget om det er 70 eller 90 kmh og syntes at det bliver værre og værre smiley den har gået knap 24000 km

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intruder vl 1500 køre ujævnt
  • #1   21. jun 2020 Er den helt standart i indsugning og udstødning? For det lyder som om den går for fed. Det kan som altid også være noget så banalt som tændrør (tændrør har du skiftet kan jeg se)

• #3   21. jun 2020 Og du har prøvet det klassiske trick med at løsne tank dækslet smiley

• #5   22. jun 2020 Der sidder supertrapp udstødninger på, ellers er den standart. Tændspolerne er ikke tjekket..Er det nemt at se om de er færdige? tricket med tankdækslet er prøvet men havde ingen effekt..

Kommentér på:
Intruder vl 1500 køre ujævnt

Annonce