966 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Ventilfjedertang Ventilfjedertang
Hej alle jeg skal have afmonteret topstykket på min gsxr 1000 k8 og i den forbindelse kan jeg lige så godt få tjekket ventilerne. Mit ene spørgsmål lyder på om der her inde er en det har et link til hvor jeg kan købe den og samtidig være sikker på at den passer på min model.
Mit andet spørgsmål er om det er muligt at købe et komplet pakningssæt inklusiv toppakningen så man ikke skal bestille seperat. På forhånd tak og god weekend til jer alle.
Mvh Ken
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
nov 2019
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 16
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
Du kan ikke slibe dem alligevel...
Du ville helt sikkert opdage det, hvis en eller flere af dem var utætte, som er det eneste som kan kræve den slags opmærksomhed - for så ville det lynhurtigt brænde dem af, og den ville gå af pis.
Hvor mange km har den kørt?
Jeg er som sådan ligeglad med hvad du gør, men det er en ret omfattende operation, som intet formål tjener... Man tjekker spillerum, og så lukker man igen når og hvis der er justeret færdig.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 150
Da denne sæson startede gik motoren kun på tre cylinder. Så op med luftfilter og tændrør. De to første kom op uden problemer, men da jeg nåede til nummer tre knækkede det og gevind stumper sider nede i topstykket. Enten har de som skiftede dem sidst ved det store 24000km tjek endten strammede den for meget eller skruet det skævt i. Så nu skal toppen af. Havde det ikke sket nu og den havde kørt, som den skulle så var planen at toppen skulle af næste år, da den igen skal have tjekket ventiler. Nu er processen fremskyndet da det ene tændrør er knækket. Så i den forbindelse, hvor jeg har toppen af kan jeg jo lige så godt tjekke om ventilerne ser ud så de skal da den gik af røven til. Er toppakningen, som den skal være så må jeg sende det til en prof der kan tætheds prøve det og eventuelt slibe det, hvis det bliver nødvendigt. Håber virkelig at det bare er toppakningen der er stået af og problemet kan løses med en ny.
Maskinen har gået 43000 km og tro mig jeg ved udemærket godt at det bliver en langhåret proces.
Mvh Ken
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.838
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 812
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.838
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 150
Jeg kan lige slutte af med at de fleste værksteder afmontere køleren for nemmere at kunne få søgerbladet ind under knastakslen til ventilerne på udstødningsiden og det har de også gjort på min, men glemte lige at fylde på igen
jul 2007
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 102 Svar: 334
Hvis den er blevet kørt meget varm så er der stor chance for at stempelringe og olieringe også har taget skade..
Har du evt set hvad en brugt motor koster? Evt en komplet reservedelscykel i Tyskland koster?
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 188
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 150
Mvh Ken
Ventilfjedertang