{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

CB400F går pludseligt ujævnt {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har fået trukket min gamle CB400F ud af garagen, for at få startet den op og gjort klar til sæsonen. Den har stået stille i 8 måneder. Har nu fået nye tændrør og frisk benzin i tanken. Den starter fint, og står fint i tomgang - men kun ved fuld choker. Den kan ikke gå i tomgang hvis jeg lukker chokeren. Når jeg køre på den, går den meget ujævnt ved lave omdrejninger - men fint ved høje omdrejninger. Stadig kun med fuld choker. Lukker jeg chokeren, går den MEGET ujævnt.
Den kørte fint sidst den var ude - og har altid gjort det.
Hvad kan det mon være.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CB400F går pludseligt ujævnt
  • Jannik H
    Jannik H Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 56
    #1   16. apr 2020 Frisk benzin i tanken siger du?
    Hvad med det der er i karburatorne?
    Har du tappet det af? Evt skrue bundkarene helt af og rengøre.
    Det lyder som vand eller skidt i karburatore eller bundkar...

• #2   16. apr 2020 Hej Jannik.
    Jeg tænkte at det i karburator ville brænde af i løbet af kort tid - tager jeg fejl.?

• #3   16. apr 2020 Den får nok for lidt benzin i tomgang. Chokeren lukker af for luften og øger mængden af benzin. Adskil og rens din karburator

• #4   17. apr 2020 Dine tomgangsdyser er sikkert stoppet til af vores moderne pis benzin :(.

Prøv at tage dem ud og se om der er gennemgang, hvis ikke, være meget forsigtigt med at pikke hul i dem, uden at forstørre dem :).

• #5   17. apr 2020 Det skal satme være i den tynde ende af skalaen hvis du skal prikke hul i en 40# dysse uden at forstørre den...
    Men ja, det lyder som stoppet dysser...

Kommentér på:
CB400F går pludseligt ujævnt

Annonce