Xj 900f Start relæ bliver varm. Xj 900f Start relæ bliver varm.
Hej derude. Jeg har fået et problem jeg håber på lidt hjælp til. Jeg hentede min 1988 Xj 900f fra vinterhi idag, og den startede den op uden problemer. Jeg slukkede, og da jeg ville tænde den igen sagde det klonk, og så skete der ikke mere. Jeg prøvede nogle gange, men starteren ville ikke dreje rundt. Jeg bemærkede også at + ledning fra batteri og forbi startrelæ og videre blev meget varm? Jeg endte med skubbe den igang og kørte hjem. Nu efter et stykke tid virker den igen. Jeg mærkede på relæet at det klikkede når jeg trykkede på kontakten, men der skete intet. Men hvad kan skyldes at den ledning bliver så varm og starteren ikke vil dreje? Håber en kender symptomerne.
maj 2015
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.295
maj 2017
Følger: 1 Svar: 7
Det er muligvis udkastermekanismen der er gået i baglås. Hvis du er heldig kan du løsne den ved at banke udvendig på starteren, og hvis det ikke hjælper er næste skridt at tage starteren af og undersøge hvad der er galt. Den er nem at afmontere.
maj 2015
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
maj 2017
Følger: 1 Svar: 7
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.323
Hvis et batteri under normal drift mistet væske, bør man øjeblikkeligt undersøge sin ladekreds for fejl.
Grunden til man IKKE fylder til maksimum er at niveauet stiger i forbindelse med batteriet oplades.
"Them small pixies have volume!" som AvE ville sige det :-b
Xj 900f Start relæ bliver varm.