{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

7400 - MT
7400 - MT
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 2

Honda Cbr 600f batteri {{forumTopicSubject}}

Hey,

Køber hvert år et nyt gel-batteri to min Honda cbr 600F pc19 fra årgang 87, men er ved og være træt af det.

Der sidder en CTEK lader på vinteren over, men det hjælper bare ikke på at batteriet holder levetiden. Vil helst undgå og skal pille polerne fra hver gang.

Har en masse batterier fra nogle scootere, kan jeg sætte dem på istedet for at købe nyt batteri? Det er ligemeget om de batterier går til, bare ikke motorcyklen tager skade.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Cbr 600f batteri
  • tantonsen
    tantonsen Tilmeldt:
    dec 2006

Svar: 11
    #1   20. feb 2020 Tag batteriet med ind Eller mål afladningen fra cyklen hvis du har mobilopladere eller andet ekstra udstyr. Brug et multimeter og mål dens forbrug i hvilerilstand. Nej dine scooter batterier kan ikke levere nok ampere

• Hans A
    Hans A Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 5 Emner: 2 Svar: 32
    #2   20. feb 2020 Du skal købe det batteri som mc en er født med. Sandsynligvis et syrebatteri.
    Har selv haft problemer med gel batterier, de dur ikke. Men da jeg købte et yosohama batteri var der ikke flere problemer, det er mc en født med.

• 7400 - MT
    7400 - MT Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 2
    #3   20. feb 2020 Kan man et sted se hvilket batteri sådan en kværn er født med?

• Hans A
    Hans A Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 5 Emner: 2 Svar: 32
    #4   20. feb 2020 Jeg ved det ikke, men kan du ikke spørge em mc forhandler. Men når det er en japansk er det sandsynlig et yosohama batteri.

• tantonsen
    tantonsen Tilmeldt:
    dec 2006

#5   21. feb 2020 Du kan sagtens køre med gel. Det er lithium der kan være problemer med. Gel har samme egenskaber som syre. Den skvulper ikke og der render ikke væske ud
    Tjek hellere afladning og opladning på cyklen. Generator og ensretter.

• tantonsen
    tantonsen Tilmeldt:
    dec 2006

#6   21. feb 2020 12v 10-14 amp er udemærket

Kommentér på:
Honda Cbr 600f batteri

Annonce