762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Blinklys opfører sig mærkeligt Blinklys opfører sig mærkeligt

Hey gutter. Jeg går og laver lidt på motorcyklen, så den er klar til sæsonen. Jeg får sat ny forlygte på og vil derefter tjekke at det hele virker - MEN nu opfører blinklyset sig meget mærkeligt.

Står motorcyklen slukket, virker blinklyset foran til venstre men ikke til højre - blinklyset bagpå blinker i begge sider (den side der blinkes til kraftigere end den anden)

Tænder jeg så motorcyklen, kan den fint blinke begge veje foran, men bagpå blinker den stadig i begge sider.

Jeg syntes jeg har dobbelttjekket alle ledninger til blinklys, og alt sidder som det gjorde sidste år (hvor det virkede)

Er vi ude i noget blinklys relæ? Eller hvor skal jeg igang med at kigge?

Fortsat god søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys opfører sig mærkeligt
  • #1   2. feb 2020 Hvis ikke du har opgraderet til noget LED værk på den, er det nok en stel der driller eller som du selv er inde på relæet..Ir og lidt rust kan godt sætte sig på dine forbindelser og måske ikke lige ses ved første øjekast..rens af og spænd til igen, på bolte,skruer, o.s.v der har med lyset / blink at gøre . Sidst men ikke mindst , sørg for der er godt med knald på dit batteri . smiley

• #2   3. feb 2020 Jeg har ikke opgraderet blink, kun batteri og en ny forlygte - men tak, det giver mig lidt af rode med iaften smiley

• #3   3. feb 2020 Fejlen fundet! Det var stel til det ene blinklys der ikke havde det for godt! Så kan jeg begynde at samle igen smiley

Kommentér på:
Blinklys opfører sig mærkeligt

Annonce