691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvilken olie i forgaflen?? Hvilken olie i forgaflen??

Jeg har købt mc'en brugt og ved ikke hvilken viskositet olien har i støddæmperne foran, men jeg synes den er meget blød.
Hvad vil i anbefale at skifte den ud med/hvad kører i selv med i jeres dæmpere???.

Jeg kan se det sælges med SAE 5W, 10W, 20W og ekstra heavy 30W. havde egentlig tænkt på en 10-15w stykker, men med 100kg mand, skal den så være tykkere??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken olie i forgaflen??
  • #1   25. nov 2007 jo laver jo bedre især når det er lidt køligt.... kører selv kun med 5 i racerene og 2 i cross...... jo højere jo længer tid går der før din gaffel kommer op i en ordenlig arbejds temp så laver og den kørerhurtiger ordenligt grip og det.... din str det bare en instilling af selve benene.... hårdhed og det

• #2   25. nov 2007 ja jeg havde i tankerne at udskifte fjedrene med progressive, og det kan da godt være det man først skal gøre.
    De er nok fra mc'ens barndom, dem som sidder i den idag. Fandt et sæt progressive til små 1000,- kr. men når jeg skifter dem, skal jeg så også udskifte olien?? og med hvilken visksitet.??

• #3   25. nov 2007 men ellers ring til ham her han hedder michael graversen han arbejder med det og er kanon dygtig www.hyperpro.dk han har lavet meget for os og det virker kanon

• #5   26. nov 2007 Ellers, en go' gang friture olie i hvert ben. Så bliv' åen stiv..

Kommentér på:
Hvilken olie i forgaflen??

Annonce