{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling og olie
  • #1   7. nov 2007 Tjek nederst i tråden og ikke øverst!!! Ret relevant! smiley

• #3   7. nov 2007 Altså det lille glas på koblingen blev da i hvert fald fyldt op, når mc'en stod "oprejst", men det siger vel ikke noget om at der er for meget olie på?. smiley

• #5   7. nov 2007 mener der plejer stå HI - LOW på det glas
    Jeg holder min så den er 2/3 dele dækket....
    Hvis hele glasset er dækket er det jo umulige at se hvor meget for meget der er på ( med mindre der er pind i )
    men tap det da af en andengang for sikkerhedsskyld-....
    Jacob

• #6   7. nov 2007 Nu er jeg ikke 100 % sikker, men mener glasset var helt fyldt op.

Kunne jo have været rart hvis det bare var olien som var mit årsagen til problemet

• #7   7. nov 2007 det tror jeg nu ikke, tap det af og hæld så den mængde på der står i bogen.... HUSK der står olie tilbage i filteret hvis ikke du skifter der, så tag det af og TØM det ellers passer mængden ikke........

• #8   8. nov 2007 på de offroadere jeg har skruet med. er mine erfaringer at for meget olie gør at koblingen fedter !!! men kan også bruge mineralsk olie.. men bør man nok ikke gøre på en gixxer

men tap olie i af til den står på mellem og varm den godt op olie temp ca 80 og så brude den være i vinkel ellers er koblingen done..

Kommentér på:
Kobling og olie

Annonce