{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Skift af koblingsplader - (2) {{forumTopicSubject}}

Hej igen.

Så fik jeg taget billeder af den højre side. Lige link til forrige tråd:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=59467

Er det bare at gå igang med at skrueløs, eller er der en bestemt fremgangsmåde?

Og så har jeg tænkt lidt på olien, den løber vel ud når jeg løsner det der dæksel?

Mvh Simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af koblingsplader - (2)
  • #1   7. nov 2007 Husk der er billeder i fotoalbummet smiley

• #2   7. nov 2007 MHT. olie så bare læg cyklen lidt ned til den side hvor din støttefod sidder, ikke helt ned men et stykke skal den have.
    Derefter er det bare med at komme igen med at skrue, husk at passe på pakninger hvis du ikke har købt nye.
    /SImon

• #3   7. nov 2007 Arrh.... Smart nok smiley

• #4   7. nov 2007 Simon du kan evt. skrive hvor du kommer fra der plejer altid at være nogle hjælpsomme "brødre" der kan kikke forbi hvis man har problemer.
    /Simon

• #5   7. nov 2007 Skal man så overhovedt skifte olien?

• #6   7. nov 2007 Tjo det kan være en god ide, kommer llidt an på hvor gammelt det er. nogle gange kan det jo også være oliens skyld at koblingen glider.

• #7   7. nov 2007 Hehe, jeg er fra Århus, skal nok også lige have printet det ind i mit navn som alle jer andre smiley

Ja det er jo rart med hjælp, men er ikke gået i stå eller noget, tager det bare stille og roligt

• #8   7. nov 2007 Lyder fornuftigt, det er også bedst nogle gange at lære ved ejen erfaring...
    Held og lykke. hvis der er mere spørger du bare.
    /Simon

• #10   7. nov 2007 Ja det kunne da godt tænkes, men skal jo uanset hvad have taget hele dækslet af. smiley

• #12   7. nov 2007 Hvorfor det?! smiley

Er det ikke kun hvis jeg kommer til at ødelægge pakningen?

• #14   7. nov 2007 Shiiit.... fandt lige en side hvor man kunne bestille koblingspakninger... 104 kr, for en pakning! Lige før det bedre kunne betale sig at skære en selv

• #16   7. nov 2007 Nu har jeg ikke prøvet hvordan det er at skaffe dele til andre modeller, men synes egentlig der er masser af dele at finde til den. Men forskellen ligger nok mest i prisen på reservedelene, som ligger lidt højere end på andre modeller.

Nu håbede jeg ellers lige jeg havde lagt mit tysk bag mig!! smiley Jeg satser på at den gamle pakning holder tæt, det er jo heller ikke den største sag lige at skifte den hvis den nu er utæt.

• #18   7. nov 2007 Simon er du hjeme i morgen før middag ??

Skal en tur til SKVAT i Århus i morgen og aflevere nogle penge, så kunne jeg da lige kigge forbi og give en håndfuld mc viden så du ved hvor du skal begynde og ikke mindst slutte

• #19   7. nov 2007 Jeg er desværre ikke hjemme der Kim, men det er sådan set gået meget godt indtil videre.

Prøv lige og tjek fotoalbummet, har fået taget pladerne ud.

Og var der ikke noget med at olien ikke burde løbe ud når mc'en stod på støtteben? For jeg synes MEGET olie flød ud!
    Kan for meget olie være årsag til at den ikke kobler fuldt ud?

• #20   8. nov 2007 Simon... Olie

"MHT. olie så bare læg cyklen lidt ned til den side hvor din støttefod sidder, ikke helt ned men et stykke skal den have."

I min tekst skulle det måske have fremgået lidt tydeligere at den skal lægges mere ned en støtte foden længde dog behøver den ikke at lægges helt ned.

Det varrierer også en hel del hvor meget de forskelige cykler ligger ned når de er placeret på sidebenet.

/Simon

Kommentér på:
Skift af koblingsplader - (2)

Annonce