Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedometer drev
  • #1   6. okt 2007 Prøv Århus Nimbus, han reparerer alt i speedometer

• #2   6. okt 2007 Jeg fik fat i et til min sidste år ved at indsætte en annonce i markedet her på steddet. smiley

Ellers skulle nærmeste kawa forhandler nok kunne få fat i et til den 'forkerte' pris. smiley

• #3   7. okt 2007 ellers er der stadig masser af stumper på ebay.de smiley

• #4   7. okt 2007 Jeg stjæler lige lidt af tråden....

Efter montering af ny forfælg på min mc, mangler jeg et speedometerdrev, da der ikke længere er plads til det gamle.

Jeg søger et speedometerdrev, der passer til en 20 mm foraksel, og som er ca 15 mm bredt.

Skulle nogen af Jer tænke - hey - det kunne være sådan et der sidder på min mc, hører jeg gerne derom, da jeg er lidt på bar bund overfor hvilken mc/model jeg kunne være heldig at finde den del fra.

• #5   7. okt 2007 @John
    Kunne lyde som om du har fået fat i en forkert fælg!
    Hvorom alting er har du nok også brug for at oplyse/vide hvor stor en udveksling der er i drevet.

Tror det er nemmere at montere en cykelcomp. men Held og lykke. smiley

• #6   7. okt 2007 Hej Klaus (Kbh./Nyk.Sj.) D

Ja... du har desværre helt ret i at fælgen ikke passer til cyklen... men min cykel er desværre ikke så nem at skaffe reservedele til, så jeg har måtte montere fælge, der var tiltænkt SB8-modellen - denne kører med TL1000R motor, der har speedo"drev" på tandhjulet.

Cykelcomputeren har jeg monteret, og den virker udemærket - desværre er den ubrugelig når det er mørkt. Derudover savner jeg også at kunne nulstille triptælleren nemt når jeg har tanket.

Uhhh... det med udvekslingen havde jeg heller ikke lige overvejet... jeg formoder at det speedodrev, der var monteret tidligere havde Suzuki-oprindelse... men det er mig uvist...

Jeg er dog klar på at acceptere fejlvisning... alt ville være bedre end et helt dødt ud...

Anyway - jeg takker for dine inputs smiley

Kommentér på:
speedometer drev

Annonce