693 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
speedometer drev speedometer drev
hej mangler et speedometer drev yil min kawasaki gpz 600r fra 1986. nogen der ved hvor man kan få fat i sådan et
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 516
Ellers skulle nærmeste kawa forhandler nok kunne få fat i et til den 'forkerte' pris.
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 947
feb 2007
Følger: 58 Følgere: 45 Emner: 22 Svar: 558
Efter montering af ny forfælg på min mc, mangler jeg et speedometerdrev, da der ikke længere er plads til det gamle.
Jeg søger et speedometerdrev, der passer til en 20 mm foraksel, og som er ca 15 mm bredt.
Skulle nogen af Jer tænke - hey - det kunne være sådan et der sidder på min mc, hører jeg gerne derom, da jeg er lidt på bar bund overfor hvilken mc/model jeg kunne være heldig at finde den del fra.
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 516
Kunne lyde som om du har fået fat i en forkert fælg!
Hvorom alting er har du nok også brug for at oplyse/vide hvor stor en udveksling der er i drevet.
Tror det er nemmere at montere en cykelcomp. men Held og lykke.
feb 2007
Følger: 58 Følgere: 45 Emner: 22 Svar: 558
Ja... du har desværre helt ret i at fælgen ikke passer til cyklen... men min cykel er desværre ikke så nem at skaffe reservedele til, så jeg har måtte montere fælge, der var tiltænkt SB8-modellen - denne kører med TL1000R motor, der har speedo"drev" på tandhjulet.
Cykelcomputeren har jeg monteret, og den virker udemærket - desværre er den ubrugelig når det er mørkt. Derudover savner jeg også at kunne nulstille triptælleren nemt når jeg har tanket.
Uhhh... det med udvekslingen havde jeg heller ikke lige overvejet... jeg formoder at det speedodrev, der var monteret tidligere havde Suzuki-oprindelse... men det er mig uvist...
Jeg er dog klar på at acceptere fejlvisning... alt ville være bedre end et helt dødt ud...
Anyway - jeg takker for dine inputs
speedometer drev