{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

MT-09 SUSPENSION + CHAIN ADJUSTMENT FINAL 2019 {{forumTopicSubject}}

My Set-up: I`m at 75 kg.... MODEL 2019

Front:
2 Springs preload 10,00 mm
Rebound (Right) 2 clicks out from full.
Compression (Left) 4 clicks out from full

Rear:
Preload 5
Rebound ½ turn out from Full

Chain : 20 mm works fantastic for me.

Danish; Den slappe standard instilling er til grin på vores fine veje...Men i Asien på møg veje er den sikkert fantastisk. Husk at hvis affjedringen er for slap så kan Du køre galt ved høj hastighed... Rebound er meget vigtigt--- Det er vigtigt at når dit hjul er i "luften" så bliver det HURTIGT presset mod gaden. Men prøv selv forskellige indstillinger.... ps. Har Du ikke MT-09 , så lad venligst være med at kommentere på dette indlæg og iøvrigt har forhandlerne ikke en skid forstand på det de sælger og henviser oftest til standard indstillinger---....................................... Ved kæde justering inden akslen spændes 160 nm---husk at sætte en klud fast mellem tandhjul og kæde !


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MT-09 SUSPENSION + CHAIN ADJUSTMENT FINAL 2019
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   27. aug 2019 Hvad er meningen med denne tråd?

  • #2   27. aug 2019 At hjælpe MT-09 ejere til bedre kørsel........

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   27. aug 2019 Nu skriver du "Det er vigtigt at når dit hjul er i "luften" så bliver det HURTIGT presset mod gaden."

    Den uøvede person uden videre forstand på affjedring, ville nemt kunne misforstå den udtalelse, og tro at rebound ALTID skal være så hurtig som mulig, så hjulet kommer så hurtigt ned som muligt. Det er jo ikke tilfældet overhovedet.

    Jeg bruger en fastnøgle/skruetrækker og ikke en klud, når jeg spænder møtrikken - men ideen er bare at man bør sørge for at optage al den frigang der er i justering og aksel, for at kunne regne med den opspænding af kæden man har lavet. Jeg har flere gange set klude der bliver mast op mellem kædeleddene, når folk ikke har føling med hvad de laver. smiley


  • #4   27. aug 2019 Godt

Kommentér på:
MT-09 SUSPENSION + CHAIN ADJUSTMENT FINAL 2019

Annonce