{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

suzuki gsxr 750 Vandkølet {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet den heldige ejer af sådan en maskine. Har et par tekniske spørgsmål:

1. er der nogen der ved hvor føleren der starter den elektriske kølerblæser er monteret

2. hvor tjekker man kølevand niveau

3. Jeg skal have nyt kædekit, hvor køber jeg det og kan man selv skifte det

Håber nogen kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gsxr 750 Vandkølet
  • #1   9. sep 2007 det sidste er simpelt. www.lcracing.dk de er ganske billige, og ja det er rimeligt nemt at skifte. specielt hvis man har nitteværktøj til kæden.

• #2   9. sep 2007 2. der hvor du fylder vand på, der fylder du bare helt op til der ikke kan være mere.. og så husk også at fyld vand i reservoriet.

ved ik lige hvor føleren sidder, men et godt gæt er selve køleren.. det gør de på min gamle gsxr..

• #3   9. sep 2007 1. føleren sidder i køle vandet ved ikke helt hvor men nok i selve køleren, den er forbundet med ledninger / stik så det burde være let at finde.

2. kølevand kan du se på den ekspantion beholder der er på cyklen, sidder vist i venstre side under bagsædet der er et upper og lower der skal være ca 2/3 fyldt...

3. kædekit kan du bare google der nok en million steder og forskellige farver og kvaliteter de kan gå efter, ellers en god mc forretning ? jeg bruger altid ALAN i Hillerød eller 2 hjul centeret i nykøbing sj.
    er du lidt teknisk anlagt og har lidt værksted plads burde du godt selv kunne skifte det.
    held n´lykke med det.
    Jacob

• #4   9. sep 2007 hej alle

Tak for den hurtige respons. Jeg leder lidt efter den føler, er ikke i køleren men har bestilt en rep. håndbog.

• #6   9. sep 2007 er der nogen der kender standard gearingen og evt erfaringer med at ændre den

• #7   9. sep 2007 Carsten:

Kan jeg komme det nærmere end det er en 92 model ?

• #8   9. sep 2007 På min sidder kølevands reservoiret bag venstre kåbe side. Kølevandspåfyldning på køleren sidder bag højre kåbeside.

Kølevandstemperaturen kommer op på 105 grader før blæseren starter.

Kommentér på:
suzuki gsxr 750 Vandkølet

Annonce