2.757 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Utæt køler Utæt køler

Mit forhjul bankede lige op i køleren (en forkert kølermodel) og deraf kom der et par små huller hvor kølervæsker fiser ud af. Hvordan kan jeg få det lappet, skal det loddes eller findes der andre metoder? hvis det skal loddes, kan man så selv gør det har en autogensvejser)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utæt køler
  • #1   7. sep 2007 Det kommer an på om det er alu eller kobber køler. En kobberkøler er nok mulig at lodde, mens det bliver straks lidt mere vanskeligt med en alu-køler.
    Ville i første omgang prøve at tage køleren med til et kølerfirma, og se om de kan lodde den. Ellers er der jo også høj-temperatur silikone som du kan "smække" ind i mellem kølerribberne, men det er jo kun en midlertidig løsning.

Har selv kørt rundt med høj-temp. silikone på min køler i over et år, indtil jeg i sidste måned forsøgte at få det loddet ved et firma, de kunne dog ikke få det tæt (alu), så måtte spendere 3500 kr. på en ny køler smiley

• #2   7. sep 2007 ja det er selvf. en alukøler, og jeg tror det bliver for dyrt at lade et kølerfirma kikke på det, jeg kan jeg lige så godt finde noget på ebay.
    To komp. metal det var måske værd at forsøge

• #3   7. sep 2007 gør den godt varm og hæld et æg i.....

; )

mic

• #4   7. sep 2007 Måtte selv slippe en 50'er for at de forsøgte at lodde min køler (ved et firma i Rødovre). Hved der er en anden person herinde som har fået loddet en alu-køler det samme sted, og som holdte tæt efter lodningen, for 200 kr..

• #5   7. sep 2007 nå men jeg kan også bare lige prøve at svejse det, smelter det helt sammen så skid være med det

• #6   7. sep 2007 hmm mener at jeg sendte linket til knud (vestegnen) er næsten sikker på at han godt gider og sende det til dig.. kan ikke selv finde det... måske du kan finde det ved at søge i forum...eller google

• #7   7. sep 2007 har googlet kunne ikke rigtigt finde noget, prøver i forum

• #9   7. sep 2007 ja hvis de lodder det ordentligt så kan det sikkert holde evvigt, det er jo sådan en køler er konstrueret i første omgang, men de må da være bindegale hvis de tror at jeg gider gi 1000 kr for det

Kommentér på:
Utæt køler

Annonce