527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Caberg just speak Caberg just speak

Hej, jeg overvejer at få lidt musik i ørerne.
Jeg har kigget lidt efter caberg just speak, men jeg er godt nok i tvivl om det er til at betjene under kørsel. Så vidt jeg kan se, sker al betjening via to knapper på den arm mikrofonen sidder på. Altså inden for hjelmen. Er der nogen her, som har erfaring med det i praksis? Kan man fx komme til at skrue op/ned mens man kører derud af, eller skal man stoppe og åbne hjelmen. Jeg tænker at kombinationen af to små knapper indenfor hjelmen og handsker, ikke ligefrem er til en nobelpris, men fungerer det i praksis??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Caberg just speak
  • #1   15. jul 2019 Jeg har tænkt på samme, men tænker at jeg godt vil have det i min pilothjelm, men ikke i min systemhjelm pga betjeningen..
    Jeg har læst anmeldelser og det skulle ellers være ok mht lydkvalitet og samtaler, men jeg tror man finder bedre systemer hvis man vil snakke i en gruppe..

• #2   15. jul 2019 jeg har just speak I min hjelm, og nej jeg vil ikke mene man kan bruge knapperne under kørsel, måske med en flip up men nej

• #3   16. jul 2019 Tak for jeres input, måske jeg bare skal nøjes med et par bøffer i ørerne, det må være ca lige så godt.

Kommentér på:
Caberg just speak

Annonce