1.388 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ducati 749 Rizoma Blinklys Ducati 749 Rizoma Blinklys

Hej Drenge,
Jeg har lige anskaffet mig en lækker 749 fra 04 som jeg vil udsmykke med lidt Rizoma bling bling.
Jeg har disse rizoma graffio blink som jeg tænker at smide på.
Installations guiden nævner ikke en 749 men 748 og 848 som det tætteste. Andre nævnte er monster 696 og 796.

Har i nogle bud?

Vh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati 749 Rizoma Blinklys
  • #1   8. jul 2019 Hvad er problemet ? smiley

• Mini_Bruun
    Mini_Bruun Tilmeldt:
    apr 2019

Følgere: 1 Svar: 15
    #2   8. jul 2019 Tænker måske han tænker på hvordan modstandene skal sidde smiley

Men Michael, er det ikke bare at købe et led blikrelæ, så slipper du for modstandene smiley

Mvh Thomas

• #3   8. jul 2019 Er det ikke noget med at Rizoma skal have modstande selvom der er et led relæ ?

• Mini_Bruun
    Mini_Bruun Tilmeldt:
    apr 2019

Følgere: 1 Svar: 15
    #4   8. jul 2019 #3
    Uha pas, men da jeg monterede rizoma blink på min GSR750, blev det uden modstande, men med led relæ, det virkede da fint smiley

• #5   8. jul 2019 Mini_Bruun - Tak for bud. Jeg har købt 2 styk lys til at sidde bag på. De original foran bliver på cyklen.
    Vil relæet ikke påvirke de andre blinklys som sidder foran?

• #6   9. jul 2019 Nej, led relæ er elektronisk, så det er ligeglad, bare ikke strømmen bliver for stor.

• #7   10. jul 2019 Jeg ved ikke om din 749 har blink relæ integreret i instrumentboksen? Det har min monster fra 2005 i alt fald, og så kan du ikke sådan lige købe et andet relæ. I sådan et tilfælde bliver du nødt til at have modstande i serie med LED blinkene.

Men prøv at montere dem først, hvis du har alm blink foran kan det være det er nok til at holde blink frekvensen nede... du må faktisk blinke med op til 120 blink i minuttet (normalt er 60)

• #8   10. jul 2019 Preben - Det eneste jeg skal sikre mig er at strømmen er ok? Så sætter jeg bare et LED Rizoma Relæ i maskinen?

• #9   10. jul 2019 Ja det relæ du køber skal kunne klare 21+21+4+4 watt

• #10   11. jul 2019 Kan godt hører jeg er helt grøn der.
    Vil den her kunne klare det?

https://bike-netshoppen.dk/product/rizoma-blinklysrelae-ee030h-9919/

Bike-Shoppen siger at det er den her jeg skal bruge.
    Hvis den er fin, så mangler jeg bare at lokalisere relæet på biken.

• #11   11. jul 2019 Ved du om din 749 har blinkrelæet integreret i instrumentpanelet eller separat relæ? Se min post ovenfor?

Hvis du har integreret relæ som jeg har, kan du kun ændre frekvensen med modstande. Men da du jo beholder de originale blink foran, bliver ændringen ikke så stor som hvis du skiftede til LED hele vejen rundt.

Hvis du allerede har blinklysene ville jeg bare sætte dem på og se hvor hurtigt du blinker.... du kan ikke skade noget, og hvis de ikke blinker er det fordi du skal bytte om på ledningerne

Blinklys må blinke op til 120 gange i minuttet hvilket er ret meget. Min monster med LED hele vejen rundt blinkede ~120/min, men for at være sikker til syn satte jeg de originale lygter på

• #12   23. jul 2019 Hej Per,
    Tak for svar. Jeg forsøger mig frem og vender tilbage med resultatet smiley
    Vh Michael

Kommentér på:
Ducati 749 Rizoma Blinklys

Annonce