{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Service meddelelse mm. {{forumTopicSubject}}

Min køler gik desværre her forleden – hvad gør man så? Fat i min ynglings mekaniker, få skåret konsekvenserne ud pap, samt selvfølgelig pris på en ny…

Realiteterne var som følger:
Ny pris: 4000
I restordre!!!!
I gamle dage kunne man få ”lappet” en køler, men det kan man vist ikke mere – jeg (læs: min mekanikker) kender i hvert fald ikke noget der stadig gør det!

Hmmm øvhul røvhul…

Forhørte mig de næste par dage lidt her og der – var der nogen der kunne svejse i alu? – nogen der kendte nogen der kunne reparerer en køler?... en helt masse nej’er og ”det ved jeg ikke” senere var jeg stort set tilbage hvor jeg startede – med hul i køleren og ingen umiddelbar udsigt til at få problemet løst…

Fik så en opringning af min gamle far (som ikke normalt er nogen haj til det der ”Indernet”), han havde fundet: http://www.kolersmeden.dk/

Jeg ringede til Per og herfra steg mit humør med ca. 1 grad i sekundet – Per lavede normalt ikke selv så små kølere (læs: mc), men han havde en gut over i Jylland som lå og roede med den slags, så jeg kunne bare sende den, så ville han kigge på den og sende den videre hvis der var noget at stille op – som sagt så gjort!

Resultat:
Pris: 600 eks. Moms
Total: 850 med moms og forsendelse
Lappet og ny malet

Konklusion:
Jo der findes fortsat kølersmede og de er ikke kun rigtig flinke, men prisen er også helt i orden

Fortsat god dag – det er min i hvert fald :-)))))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service meddelelse mm.
Kommentér på:
Service meddelelse mm.

Annonce