{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Hæve min Suzuki GSX-R 600 årg: 98 {{forumTopicSubject}}

Hejsa Bikere. Håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg er den lykkelige ejer, af sådan en overnævnte maskine, og er fame glad for den. Synes bare den er for lav til mig. Jeg er 190 høj. Vil gerne have den hævet et sted mellem 5-10cm. Og nu kommer det. Kan det lade sig gøre, uden man ødelægger køreenskaberne??? Har fået at vide, det bare er skifte nogle kødben. Hvor køber jeg dem, billigst???? Og hvad med ustødningen??? Hvis den bliver hævet i røven. Det kommer jo ikke til at passe med hvor det sidder nu, skal jeg så have ny forrør med en anden krumning???? Eller hvad gør man der???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hæve min Suzuki GSX-R 600 årg: 98
  • #1   18. aug 2007 Du kan IKKE hæve den 5-10 cm. uden det drastisk går ud over køregenskaberne.

Sælg den og køb en større (zx-12 f.eks)

Jeg er selv 196 cm høj.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 49
    #3   18. aug 2007 nu ved jeg ikke om det kan lade sig gøre, men kan du ikke bare hæve den lidt og sætte Fodhvilerne lidt ned? (:

• #4   18. aug 2007 Bedste bud ville nok også være at købe nogle justerbar fodhvilere eller nogle sænkere til dem.

Det ændre vel ikke noget for din kørestilling at du hæver mcen.

• #5   18. aug 2007 kortere kødben bag, gir mere højde, men 5 - 10 cm får du aldrig.

• #6   18. aug 2007 Du kan hæve den med nogle kødben, som andre er inde på, det kunne give dig lidt. Dette vil ikke influere på din udstødnings montering, da det er bagsvingeren der bliver rykket længere ned ad.
    Du kan så evt. supplere med at hæve din "sub-frame"/bagstel, sådan som jeg har gjort på min gixxer, du kan se billeder i min profil. Dette er en ret simpel løsning, og det påvirker ikke cyklens køreegenskaber, til gengæld berører det dit udstødnings-ophæng ved fodhvileren, som du bliver nød til at forlænge, men det er ret simpelt også.

Du kan så også lave nogle adaptere til dine fodhvilere, så disse bliver rykket lidt ned, det er dog ikke ret meget, der er at give af her, pga udstødningen.
    Du skal nok selv i gang med at lave disse adaptere, da der ikke umiddelbart er nogen der laver nogle der kan rykkes <b>nedad</b>, alle dem der findes er til at rykke bagud og <b>opad</b>. (Jeg har undersøgt det, da jeg selv ville have mine længere ned, men måtte selv i gang med at lave nogle, da det ikke kunne skaffes på anden vis.)

Måske de to-tre ting kombineret kan give dig en acceptabel løsning.

Held og lykke med det. smiley

Kommentér på:
Hæve min Suzuki GSX-R 600 årg: 98

Annonce