motorcykel går ud {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Min hyosung gt 650 går ud når den står i tomgang eller når der ikke gives nok gas, der er meget belastende især når man holder i kryds.
Jeg har fået skriftet batteri og det hjælp kun lidt i starten men tror ikke det er problemet. Fik i sin tid også mål generatoren og ensretteren og de var også fine.
Kan I anbefale en god værksted der kan sit kram? Gerne her i stor København
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 24
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 94 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 70
Oka skal se om jeg kan finde ud af det det. Det er nemlig indsprøjtning så ved ikke om man kan gøre der er ingen karburator
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
dec 2010
Vi målte min batteri og mc under tomgang of det er som om den slet ikke lader og jeg tjekkede generator for et år siden og den var helt fin så håber blot det er det
Lad være med bare at købe en original. Tag i stedet en Schnabel fra www.discteknik.dk, hvis det skal holde...
dec 2010
dec 2010
Hvis ja så har sidste går også fået skiftet min og det lader ikke til at være det.
Jeg har tjekket generator fået skiftet batteri og ensretter så ved ikke om laderrelæ er noget andet eller hvad?
Lader den stadig ikke, og sidder alle ledningerne rigtigt, så er det med al sandsynlighed spændingsregulatoren der er død. Ja den kaldes også ensretteren, men hvis du bare har smidt en standard på, kan den sagtens være død igen.
Man er nødt til at måle sig frem til et svar.
https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/guider/21398-stator___ensretter___udmaaling___fejlfinding
dec 2010
Tusind tak for svaret. Jeg må sætte mig ned i skuret igen og måle det hele forfra og se om det stemmer som du siger der er ikke andre veje. Har lige fundet service vedligeholdelse og kan se de forskellige faktor de forskellige ting skal stå på. Så tak indtil videre skal nok give update
dec 2010
Jeg har været ude og måle på min ensretter. Der hvor den burde måle 1~2 måler den ca 0.7 og hvor den burde måle 2~5 måler den 1.5 så regner med det er den der er stået af som du siger.
Er I kontakt med Flemming Det link du sendte for at skaffe mig en god en.
Lad os håbe det hjælper
dec 2010
Jeg fandt en skema for vedligeholdelse af hyosung og i den stod der hvordan man kan undersøge ens ensretter i den var der et tabel hvor der står hvad for nogen man skal tjekke og I hvilken rækkefølge. Det gjorde jeg så også fik jeg disse værdier. Så modstanden i den viste lavere end det på skemaet.
maj 2014
Følger: 8 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 38
Fandt du nogensinden ud af hvad fejlen var?, jeg oplever nemlig ca samme fejl, min går hele tiden ud når jeg bremser ned.
Mvh Michael
motorcykel går ud