{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

forgaffel fra rs125 {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg har en cb650 som skal bygges om til en streetfighter, så vil jo gerne have en usd forgaffel, så tænkte om man kunne smide en på fra en aprillia rs 125 eller en anden model? der er andre her inde som har en usd-forgaffel på ældre cykler så hvis i læser mit indlæg vil jeg gerne høre om i vil dele ud af jeres guldkorn smiley

Mvh morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forgaffel fra rs125
  • #1   5. jun 2005 hmm, der har du sgu nok fat i den lange ende... smiley det lyder i hvertfald som en lidt bedre idé... det eneste som skal passe er vel bare kronrøret ikke?

• #2   5. jun 2005 Hmm... En 125cc gaffel til en gammel 650cc er nok at stremme den! Jeg overvejede den til min RD'er og der blev jeg frarådet det da den var for svag - også bremserne...

Bortset fra det, kan du bruge en hvilken som helst gaffel - hvis du tør lave en "stem swap"... stangen fra din 650, som går igennem kronrøret, frigøres fra nederste gaffelbro og med et par svejse klatter sidder den fast i din nye gaffel... Skulle ikke være det sværeste...

Men du skal nok et smut til tyskland efter delene, da de tager helt urimelige priser for dem i dk...efter min mening...

hmm...

over and out...

• #3   6. jun 2005 Jeg tror heller ikke det er smart at ta en forgaffel fra en Cykel som slet ikke er lavet til at køre med den vægt / belastning. Find hellere en fra en Zxr400 eller noget, det er nok en del bedre!

Jonas

• #4   6. jun 2005 har vbenene liggende fra en rgv 250. med kaliber. set dem brugt til gixer 750. er dog uden broer.

• #5   7. jun 2005 okay, men hvis jeg nu tager forgaflen fra en zxr400, kan man så også tage bagsvingeren? når der alligevel skal en anden på kan man vel lige så godt købe en u. afgift fra tyskland. altså bare købe en brugt og slidt zxr400 og tage alle dele defra, for så skal bagbremse osv. vel også flyttes med og hvad med kædetræk osv. jeg er ved at samle ting ind nu og går i gang med projektet når sæsonen i år er ved at være slut...

tak for hjælpen ind til videre...

Mvh Morten

• #6   7. jun 2005 Det er vel sådan noget her man skal lede efter? (link fjernet)

Kommentér på:
forgaffel fra rs125

Annonce