Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha XT 250 motor
  • #1   2. maj 2019 Ellers har jeg en kørende motor fra en SR 250 (manglende kick)

• #2   3. maj 2019 Altså jeg kunne bare godt se det fede i at finde en ny evt. trafikskadet XT 250 i udlandet og så skrue motoren på min gamle, ikke fordi min ikke kører ok den går egentlig helt godt, men den er noget utæt og dommen fra værksted er at det bedste ville være at skille den ad og gå den efter og pakke den om, tænker det løber op og at det nok ville være billigere bare at finde en ny motor hvis sådan en altså kan makkes på ?
    Ellers kører og holder jeg bare sammen på den jeg har og når den så går i stykker en dag så kan den blive skilt ad og pakket om og hvad der ellers skal ske smiley

• #4   3. maj 2019 El start er ikke så vigtigt, en XT er let at starte på kick hvis den er iorden.
    Er der KUN el start på en SR ?

• #5   4. maj 2019 Jep, men kan monteres med de manglende dele fra din motor!

• #7   4. maj 2019 Altså, jeg mener det er samme motor bortset fra el start delen.
    Hvor gammel er den SR og er den tæt ?
    Jeg havde mest en af de nye i tankerne, sådan en her: https://www.yamahamotorsports.com/dual-sport/models/xt250

De har så vidt jeg har hørt kun dog kun 17 HK hvor den gamle model som min har 21, om det så er på grund af udstødning eller kaburator ved jeg ikke, men det kunne være fedt nok med en ny en på jo smiley

• #8   4. maj 2019 Hvor gammel er den SR der og hvad stand er den i ?

Kommentér på:
Yamaha XT 250 motor

Annonce